Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 74 ggr
Tarotstollan
0

God morgon 4/12 2020.

Här snöar det fint och sakta och det har det gjort hela kvällen och natten. Det var rikligare snöfall i går kväll, nu täcker det nästan gräsmattorna medan gatan fortfarande är våt.
Vi får väl se hur länge det ligger kvar.

Ha en bra fredag! 🌟

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

• Redigerat 2021-01-08 12:16 av Amandla
Lussan20
0

Detsamma goda till dig Tarotstollan!
Här har regnat hela natten, kanske samma väder som tar sig olika uttryck!
Jag har hostat hela natten, det vill inte ge sig!
Lussan har fällt ur hela pälsen nu så hon ser lite rolig ut som en pinnkotte, hihi.
Benen sticker ut ur en liten rund kropp. Nästa vecka fyller mitt minsta barnbarn 1 år. Jag såg henne ute i somras. Vad mycket man missar. Men hoppas jag får vaccin i januari om de kommer igång.
Önskar alla en underbar helg. Kanske bakar jag Lussebullar som maken önskat sig.
Kram till er alla från Wonnalesan.

Amandla
0

Det har snöat lite här också men det är blötsnö så jag hoppas det tinar bort innan det fryser på. Halka är det jag ogillar mest med vintern.

WL, du bör ju få stå i första ledet när vaccinationerna startar. Jag lär få vänta för jag tillhör ingen riskgrupp, men håller mig undan andra så länge jag kan.

Lussan20
0

Ja det hoppas jag att jag gör! Men man vet aldrig, jag är en som inte tar för mig i köer så jag hoppas de skickar ut kort till oss som vid säsongs influensavaccinet. Men så tog det slut så det har inte kommit in nytt än.
Det är bra Amanda, värst var det tydligen i butiker in och ut , samt bussar, pendlar och tåg. Mannen jag tycker allra bäst om , minns inte vad han heter förordar munskydd då, tvätt innan och omedelbart efter butiksbesök. Han tyckte klass sju och åttan skulle vara hemma nu också, de spred mycket smitta!
Hoppas valpen mår bra nu och ha en skön helg fina Amanda! (kram)

• Redigerat 2020-12-04 12:52 av Amandla
Amandla
0

Tack WL! 💖

Tarotstollan
0

Är det verkligen så bra att ta ett vaccin när man redan är sjuk?
Jag hade aldrig vågat att ta det då.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!