Tarot iFokus

Tarot

Etiketthälsningar
Läst 149 ggr
Tarotstollan
12

Tack Niklas! Äntligen tillbaka!

Äntligen är jag tillbaka på iFokus!😂

Tack Niklas för att du slitit dag, natt och helger för att hjälpa mig och min trasiga dator! 💖🌻🌼

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Staffan
3

Vad roligt, vad glad jag blir att du lyckades komma tillbaka. Vi har pratat jättemycket om dina problem att logga så det är superkul att du (och Niklas) äntligen lyckades få det att fungera.

// Staffan

Vixxen
2

Välkommen tillbaks Stollan!
Och tack till Niklas och gänget!

• Redigerat 2020-11-23 22:20 av Vixxen
Tarotstollan
2

#1 Tack Staffan, antar att ni alla hjälpts åt bakom kulisserna, så tack till er allihopa! 😊🌼

#2. Tack Vixxen, jag är jätteglad! Vågar knappt tro att det är sant! Vet inte om jag vågar logga ut i kväll…😨

• Redigerat 2020-11-24 06:00 av Tarotstollan
Lussan20
3

Jag har saknat dig så mycket!
Vilken tur du fick hjälp! Jag loggar aldrig ut, spelar det någon roll? De kloka får berätta!
Hoppas allt är bra med dig? Jag var lite orolig för dig. Kram och välkommen tillbaka! Jag hittar ju inga smiles , men det går bra att skriva , kram kram från Wonnalesan också!

Tarotstollan
4

Ja, det har varit fruktansvärt ledsamt och stressande att inte ha er att prata med.
Jag fick köpa ny dator för att det skulle fungera igen.

Har du inte hittat smilysarna än? Du sitter vid en dator väl?

Klicka på höger sidan av musen, då kommer det upp en ruta, längst upp står det Emoji, tryck på den och då kommer olika smileysar att dyka upp. Du kan söka längst ner i rutan om du trycker på förstoringsglaset och skriver vad du söker t.ex. glad, ledsen, blomma osv

Lussan20
2

Jag fick ju göra som du för några år sedan , köpa ny dator, en laptop.(hårddisken pajade)
Nej till höger högst upp står det-Ångra, klipp ur-kopiera, -klistra in.
Vi kanske får här framöver?
Det går utan, men visst roligare att förstärka det man skrivit! Skriver -hjärta till dig! Kram från Wonnalesan. (kan ju inte be mina söner nu, de får inte komma in nu pga Coronan.

Amandla
2

Åh, äntligen! Hej Stollan! 💖🤗

Niklas
3

Välkommen tillbaka! 🙂 Skönt att det till slut fungerade. Synd att du skulle behöva byta dator bara.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Jane-Lyzell
2

Välkommen tillbaks 😊

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Magi-cat
2

🤗💗 Välkommen tillbaka! (Har jag sagt flera gånger nu, men det tål att upprepas. 🙂)

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
3

Tack allihopa!💝
Jag är jätteglad att jag är tillbaka här i denna underbara skara av trevliga människor!😀

Kyllan56
2

Oj vad roligt att du fick hjälp och är tillbaka!💕

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

[Månglädje]
4

Välkommen tillbaka Tarotstollan, tänkte på dig för jag hade inte sett dig på ett tag så härligt att du är tillbaka igen 🤗 och toppen toppen att du fick hjälp av Niklas och i fokus 👍 Hade själv nyligen problem att logga in och dessutom lyckats ändra i eposten med en knasig dator som gör som den vill så jag kunde inte få ett återställnings mejl och målade in mig i ett hörn kan man säga 😅 men Staffan var så bussig och fixade till det där, tack Staffan 😎

Varmt välkommen tillbaka Tarotstollan 💗

Tarotstollan
3

Tack Kyllan och Heike, det är kul att vara tillbaka bland goda vänner!👍