Godmorgon 30 Juni, 2020.
Regn, lite blåst och 13 grader.
Inne har jag fortfarande varmt, det står på 23 grader trots att balkong-dörren stått öppen hela natten.
Det är konstigt, hade det varit vinter hade det varit skönt med 23 grader inomhus!😉
Ha en bra tisdag!👋
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2024-07-10 01:33 av Tarotstollan
Godmorgon Sovit hela natten. Så mkt svalare. Trodde inte att jag skulle sova. Fick hjärnspöken efter att läkaren ringde igår. Det slutade med att jag tog på mig målarkläderna, tryckte en podd i öronen o började måla planket. Få något annat o tänka på. Blir operation efter sommaren. Har 3 st polyper i gallan. Den största är 11 mm. Så nu måste hela gallan bort o skickas iväg o se så ingen fortsatt till en tumör. År 2020 är inte mitt år. Konstigt hur mkt en person orkar. Bakslag på bakslag. Hinner inte återhämta mig förrän nästa sak kommer.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Oj så jobbigt, flocken 😕 Hoppas innerligt att dina hälsoproblem ordnar upp sig 🤗 Ett liknande år hade jag 2010, min första pudel dog, min farbror dog, mina föräldrar var med om en bilolycka, jag var med om en bilolycka, bilen jag köpte istället visade sig vara ett riktigt dåligt köp och även om jag till sist lyckades häva köpet så tog det sista unset av energi jag hade.
Här är det också svalare, och jag är väldigt, väldigt trött. Benen bär mig knappt och jag är full i blåmärken efter allt härjande hit och dit med möbler, flyttlådor och annat. Vi börjar se ljuset i slutet av tunneln, imorgon ska huset flyttstädas och sen kan vi ställa saker och ting på mer passande platser än inställda i klädkammare och garage.
#2 tack Amanda. Det har verkligen varit ett skit år. Började året svårt sjuk i flera månader. Diabetes diagnos i mars. 3 kaniner dog inom en kort period. Sigge fick en Varböld i tassen o blev inlagd. Hämtade 2 nya kaniner varav en helt ohanterad och nästan helt vild. Nu detta med operation. Har gått ner hittils 12 kg sen mars. Vad roligt säger alla. Jo men inte när det är ofrivilligt. Känner inte igen mig själv. O det är många månader kvar på detta året
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Förstår precis! Kommer du ihåg att andas ordentligt mellan varven? Vila när du behöver, drick vatten osv osv, du kan säkert allt det där men det gäller ju att göra det också.
Jag försöker gå ut med sigge helt själv. Lägger mig en stund på dagen. Idag ska även vårt nya spa bad kopplas in. Snart semester och det behövs.
…………………………………..
Bra där!
#1. Jobbigt flocken men skönt att de har koll på dig i alla fall och att du får hjälp.
Ja, ibland verkar det inte finnas något slut på allt elände, det bara stapplas på varandra och ingen tid för återhämtning.
Så vi får hoppas att det bara kan bli bättre med tiden.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!