Godmorgon 28 Juni, 2020.
Solen på väg upp bakom grantopparna och det är runt 16 grader.☀️
Har haft öppet hela natten men det märks knappast, då det fortfarande är över 24 grader inne. 🥵
Ha en bra söndag!👋
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2024-07-10 01:33 av Tarotstollan
Godmorgon. Har redan varit ute o gått. Älskar dessa tidiga promenader. Samlar kraft och energi. Min sigge som är mer ett sjöodjur än hund fick bada o leka en stund. Hoppas på lite svalare väder. Var uppe i 29 grader igår- i skuggan!
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Det ska bli svalare här, och även om jag i vanliga fall älskar värmen så kommer jag att uppskatta svalkan. Det har varit grymt att flytta i 30-gradig värme 😓 Det är klart i gamla huset, nu ska vi börja flytta runt på alla lådor och saker för att få ordning på det nya huset. Sakta men säkert blir det som det ska 🙂
Gick ut för att handla runt 20.20 och det var fruktansvärt kvavt ute. Regnade lite men inte mycket att bry sig om.
Har haft tvärdrag hela dagen men det märks fortfarande inte inomhus, har 15 ute och nästan 25 inomhus just nu!🤦♂️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Det kom ett riktigt slagregn igår kväll. Innan jag kom ihåg att sovrumsfönstret stod på vid gavel hade det regnat in sådär en halvliter vatten två meter in på golvet, på bara någon minut! Tur att jag kom på det!