Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 282 ggr
Tarotstollan
1

Trevlig Midsommar.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vi här inne på Tarot önskar alla en trevlig Midsommar!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

• Redigerat 2022-10-20 22:46 av Tarotstollan
flocken
0

Trevlig midsommar. Här skiner solen och över 22+ i skuggan. Underbart. Har precis gjort tårtan tills ikväll. Nu njuter jag av lugnet i en solstol på altanen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
0

30 grader och stekhett, vi håller på och hjälper min mamma och flyttar. Tror nästan jag tar tillbaka det jag sa tidigare idag, att det här vädret är bättre att flytta i än när det är snöslask 🤦‍♂️<- jag som smälter av hettan och ansträngningen… Blir inte mycket firande här, jag ska njuta av att ligga i soffan och ha bordsfläkten på för fullt!

Tarotstollan
0

Flytta i den här värmen!😮 🥵🤪🤦‍♂️
Mig hade ni fått gräva ner under rosenbuskarna om jag ens funderat på att lyfta en kudde…🤐
Här var det uppe på nästan 36 grader i solgasset!☀️

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
1

Det mesta av saker och möbler åkte med flyttfirma igår, men det är alltid en massa ditt och datt som blir kvar som man till slut bara kastar ner i diverse lådor och kassar och stuvar in i bilen. Pust. Aja, mamma och jag har ätit en god middag, jag gjorde Sallad Nicoise och det kändes perfekt i värmen. Efterrätt blev lite Noggerglass och kaffe, jordgubbarna kostade 100 kr/liter idag vilket är vansinnigt dyrt så det skippade vi.