Trevlig Midsommar.
Vi här inne på Tarot önskar alla en trevlig Midsommar!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2022-10-20 22:46 av Tarotstollan
Trevlig midsommar. Här skiner solen och över 22+ i skuggan. Underbart. Har precis gjort tårtan tills ikväll. Nu njuter jag av lugnet i en solstol på altanen.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
30 grader och stekhett, vi håller på och hjälper min mamma och flyttar. Tror nästan jag tar tillbaka det jag sa tidigare idag, att det här vädret är bättre att flytta i än när det är snöslask 🤦♂️<- jag som smälter av hettan och ansträngningen… Blir inte mycket firande här, jag ska njuta av att ligga i soffan och ha bordsfläkten på för fullt!
Flytta i den här värmen!😮 🥵🤪🤦♂️
Mig hade ni fått gräva ner under rosenbuskarna om jag ens funderat på att lyfta en kudde…🤐
Här var det uppe på nästan 36 grader i solgasset!☀️
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Det mesta av saker och möbler åkte med flyttfirma igår, men det är alltid en massa ditt och datt som blir kvar som man till slut bara kastar ner i diverse lådor och kassar och stuvar in i bilen. Pust. Aja, mamma och jag har ätit en god middag, jag gjorde Sallad Nicoise och det kändes perfekt i värmen. Efterrätt blev lite Noggerglass och kaffe, jordgubbarna kostade 100 kr/liter idag vilket är vansinnigt dyrt så det skippade vi.