Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 247 ggr
Tarotstollan
1

Godmorgon 21 Maj, 2020.

Här är det solsken och runt 7 grader på skuggsidan.

Har precis total missat att det är Kristi Himmelfärdsdag och långhelg framför oss!🤐
Hade lite planer men inget viktigt, får göra det jag kan och vänta med det andra eller inte!
Med andra ord som det brukar vara här hos mig…😃

Ha en trevlig torsdag och helgdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

• Redigerat 2022-10-24 00:14 av Tarotstollan
Soligajag1
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon 😀 + 11 grader och solen skiner , Det blir tvätt 🧺 stugan och en promenad. Trevlig helg ! Kram 🥰 Njut av vila och avkoppling. Som min goa kisse!

HH 🙂

flocken
1

Godmorgon Skönt med en ledig dag. En lugn morgon och sen en promenad då sigge äntligen får vara ute o gå. Men nu får jag nog ta tag i frukosten.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
0

Jag har inte heller koll på alla helgdagar numera, de flesta dagar är ju ganska lika varann när man går hemma. Strålande solsken, jag har rensat lite ogräs, det tog hela fyra minuter. Ska klippa gräset om en stund, sen ska jag hämta några pussel jag köpt.

Tarotstollan
0

#1. Myskisse!❤️
#2. Så skönt att det går åt rätt håll för Sigge och att han nu får gå på promenader.🙂
#3. 4 minuter ogräsbekämpning, det låter precis lagom!😉
Pussel är kul, jag brukar lägga det på nätet. Tar några pussel på mellan 100 - 200 bitar, kör man fast finns det alltid hjälp att få!😃
Jag har stora pussel och även en pusselmatta här hemma som går att rulla ihop men det har inte blivit av att jag plockat fram det.
Har ingen plats att lägga ut det på…..ännu! Måste plocka av borden först!🤓😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!