Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 281 ggr
Tarotstollan
1

Godmorgon 14 Maj, 2020.

Efter en natt där temperaturen gick ned till - 2, 4 grader, så är solen nu på väg upp och det ser återigen ut som en fin dag. ☀️
Senare i e. m. måste jag ge mig iväg till vårdcentralen och lämna in ett papper, jag har skjutit upp det alltför länge så jag måste bara gå antingen jag vill eller ej. 😕

Ha en bra torsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

• Redigerat 2022-10-24 00:15 av Tarotstollan
Soligajag1
0

Godmorgon 😀 Ja , lite kallt är det , är det verkligen månaden Maj nu ?? Var är värmen ? Just nu är det 7 grader här , brr . . Vill inte gå ut idag . Lycka till på Vårdcentralen. Ha en fin dag !

HH 🙂

Amandla
1

Burr, kallt här också. Det har varit väder minst sagt de senaste dagarna, väder av alla de slag förutom värmebölja och åska. Nu skiner solen så jag hoppas på lite högre temperatur än +6.

Tarotstollan
1

Nu är jag helt slut!🤦‍♂️ Först upp till vårdcentralen och lämnade in pappret och sen hem för lite vila. Den promenaden tog 70 min fram och tillbaka.
Sen iväg och handla och då gick det sakta då ryggen knappt bar mig men jag klarade mig hem då också och nu sitter jag här och vilar framför burkarna.
Hade precis glömt av att de skulle spela upp Eurovisionslåtarna ikväll men jag hann vara med från första låten!👍

Är det någon av er som lyssnar på bidragen?

Amandla
2

Det är många år sen jag slutade bry mig om Eurovision och även de svenska deltävlingarna. Det är så sällan jag hör något jag gillar, och sitta i timtal för att bara störa mig på hur dåligt det är… nä, då gör jag hellre något annat.

Soligajag1
0

# 4 Håller med dig till 100 % , tittar inte heller på det längre . Det va bättre förr . 😀 Tittar på annat istället eller lyssnar på bok .

HH 🙂

Tarotstollan
0

I och för sig håller jag med er men det är något som står och surrar i bakgrunden och håller mig sällskap medan jag gör annat.