Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 373 ggr
Tarotstollan
1

Godmorgon 1 Maj 2020.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Våren är här!❤️
Här regnar det och just nu endast lite över 6 grader.
För mig vanlig fredag och jag har tvättstugan  om några timmar.

Ha en bra fredag och helgdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

• Redigerat 2024-07-10 01:40 av Tarotstollan
flocken
1

Godmorgon Gäster igår. Eller xtra familjen heter det. De kom vid 16 o gick hem 22:30. Tagit en lugn morgon. Det regnar, blixtrar och dundrar. Fick hämta svärmor vid 8. Så rädd för åska. Inga måsten idag.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
1

Morrn.  Det är väldigt mulet och grått här, känns mer som november än maj, fast det är ju betydligt grönare i naturen 🙂

Oj, åska hos dig, Flocken!

Tarotstollan
1

Väcktes 10. 40 av telefonen, det var från Jehovas Vittnen!🤦‍♂️😕
Han sa något om att de i vanliga fall gick från dörr till dörr men nu  ringer de istället och så var det något om corona….
Jag avbröt honom och sa att jag inte var intresserad och lade på luren.
Sen var det ju ingen idé att somna om, utan jag fick gå upp och göra mig i ordning för tvättstugan.😴
Här är uppehåll men mulet, något ljusare dock, så vem vet det kanske blir lite sol senare?🙂

Soligajag1
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 3 Hejsan ! 😀 Hur kan Jehovas vittne ringa till dig ? Har du en fast telefon? Hos mig kommer dem och ringer på dörren , men nu kommer dem inte in i porten . Då får dem ringa på porttelefonen . Jag kollar i fönstret vilka det är , öppnar inte dörren . Ha en fin Lördagskväll ! 😀☀️❤️

HH 🙂

Tarotstollan
0

#4. Ja, jag har en fast telefon.
Ja, vi har också portkod men ingen ringklocka på den, som tur är.
Om folk i trappan skall in så får de antingen använda koden mellan 06 - 20, tror jag det är eller också använda nyckeln dygnet runt.
Om folk skall till mig så får de ringa innan, så jag kan gå ner och släppa in dem.