Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 237 ggr
Amandla
0

Härlig fredag 20 mars

Vårdagjämning 😍fast jag håller mig mest inne, det är sånt där dumt pollen i luften… fast jag måste åka och handla lite. Hur har ni det?

• Redigerat 2022-10-24 00:24 av Tarotstollan
flocken
0

Idag är det lugnt. Bara 3 dagishundar +sigge. Fick min blodsocker mätare igår. Ska tillbaka till diabetes mottagningen i slutet av månaden. Ser redan skillnad i mina värden sen alla ändringar jag gjort i kosten och att äta något var 3dje timme. Väldigt ostabil o svajig värden. Men vad ska man tro efter 1 v med diabetes diagnos? Mannen jobbar natt hela helgen. Inatt 22-06. I helgen 18-06

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
0

Har haft tvättstugan. Märktes att folk håller sig isolerade, för i vanliga fall brukar det springas i källaren hela tiden och källardörrarna på baksidan av huset som leder ut till parkeringen brukar öppnas och smällas igen ca var 15 minut i vanliga fall.
Nu hörde jag ca 3-4 ggr att de dörrarna öppnades och slog igen.
Det börjar bli lite kusligt med den här isoleringen och den har ju inte varit mer än lite över en vecka, för mig i alla fall.🤓

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!