Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 352 ggr
Tarotstollan
0

Godmorgon 23 Juni, 2019.

Då var midsommar över och det är vanlig söndag.
Hoppas att ni haft det bra!👍
Jag har bara tagit det lugnt hela helgen och det kommer jag fortsätta att göra under denna dagen också.
Kommer antagligen bara gå till affären och köpa kattsand eller annat viktigt.

Ha en bra söndag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
0

Goddagens. Lugnt är det här också, och så lär det förbli, det passar mig bäst 😎

flocken
0

Äntligen hemma. Varit ett par tuffa o jobbiga dagar. Inte alls vad jag föreställde mig. Är psykiskt utmattad. Även när man levt ihop i 15 år o älskar varann till döds blir det ibland kaos o bråk. Tyvärr när hans mor var med. Så helgen blev spänd o jobbig för alla. Hade åkt hem igår om inte 6 åringen ville jag skulle stanna. Men nu är jag o dexter hemma. Läka o förhoppningsvis börja sakna varann igen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
0

Oj då, hoppas du får vila ordentligt, flocken 🤗

flocken
0

Matlusten kom tillbaka. Så nu egen gjord kebab sallad. O ikväll lövbiff. Är löjligt förtjust i det. Har nästan inte ätit något sen i torsdags. Hoppas mannen fick sig en tankeställare.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Amandla
0

Visade du din man hur du mådde? Lövbiff är bra 👍

flocken
0

Jodå. Det berodde på honom allting. Vi pratade inte på 2 dygn. Han vet att han gjort fel. Nu försöker han ställa allt tillrätta. Så imorgon ska jag ut till stugan med några dagishundar. Han tyckte även att vi skulle ta med min problem hund jag har 1 gång /vecka någon gång. O han tycker inte om den hunden.

…………………………………..

Tarotstollan
0

Usch, vad jobbigt flocken! Hoppas att det ordnar sig för er!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
0

Det vet jag att det kommer göra. Även om psyket o hjärtat läker fort är det värre för kroppen. Stress gör inte värken bättre precis. Bakade pariserbullar igår kväll. Barnen har c aldrig ätit det.

…………………………………..