Godmorgon 20 / 4 2019.
Påskafton!☀️
Det ser ut att bli en fin dag idag också, bara solen kommer upp över hustaken och börjar värma upp världen. Just nu är det endast + 3 grader så balkongdörren har varit stängd för katterna, även om de varit ute en sväng då och då under natten. 🌛
Det är jag som får lyfta på min tunga bakdel och släppa ut dem med ojämna mellanrum och vänta tills de nosat färdigt och tittat om det kommit några nya fåglar i toppen på björken eller om det är några "hoppiskutt" (harar eller ekorrar) saker ute på gräsmattan.
Som tur är så har det varit lugnt på båda fronter, så ingen katt som suttit och "kvittar" och jamat och försökt att prata med fåglarna i björken.
Ha en fortsatt trevlig Påskafton!👋
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Godmorgon Familjen sover fortfarande. Solen skiner o redan skönt ute. Idag bjuder svärmor på påskmiddag. Lunch får bli rester. Hoppas jag ska ta mig ut till ena sandstranden idag. Är en bit att gå. Men så härligt. Lång strand o inget folk
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Morrn. Här har det just varit tre små påskkärringar och en pytteliten påskgubbe 😍Lillkillen blev så lycklig när han såg mina pudlar att han kröp in till dem 😂"Eeejj" pep han och smajlade stort ❤️