Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 719 ggr
Tarotstollan
0

Godmorgon 28 Februari, 2019.

Sista dagen på denna månaden och som vanligt så har det gått fort!
Just för tillfället 1, 3 grader och lite molnigt.
Idag luktar det friskt och vanligt ute, inte som igår då det stank sot och bränt gummi efter den hemska branden som ni kanske hörde och såg om på nyheterna.
Hela min lägenhet stank och inte kunde vi öppna och vädra då det självklart var värre utomhus och dessutom varnade de och sa att vi skulle hålla oss inomhus med ventiler och fönster stängda.
Som tur är så har inga människor eller djur kommit till skada av det lilla jag hört men naturligtvis är det många arbetsplatser och byggnader som blivit totalförstörda.
Jag skall ut senare och handla och då kanske jag kan se lite med egna ögon hur det ser ut där borta vid brandplatsen.

Ha en bra torsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

majlar
0

Usch, det är otäckt med bränder. Både eld och rök dödar. Som tur var ju, att det inte kom något djur eller människa till skada.

Tarotstollan
0

Gick förbi brandplatsen ganska så nära under kvällen. Det rök fortfarande och jag kunde se antydan till eldslågor vid taket på ett ställe.
Det stod något utryckningsfordon vid ena gaveln men kunde inte se så mycket mera än det.
Svarta sotiga trasiga tak och fönster, fruktansvärt obehagligt hela situationen.😕

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!