Godmorgon 9 Februari, 2019.
Lördag och det ösregnar ute, ser hur snön sakta krymper ihop varje gång jag tittar ut.
Har inte planerat någonting under dagen, bara ta det lugnt och sova då kroppen värker som om jag blivit körd genom en mangel!
Senare i kväll blir det väl andra deltävlingen i Melodifestivalen och efter det "Saknad, aldrig glömd" en deckare som började i förra veckan och den var bra.
Ha en bra lördag!👋
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Regn och slask är det här med, har det väl börjat är det bra om det fortsätter så att snön smälter bort helt, tycker jag. Om det fryser till nu och sen kommer ny snö ovanpå isgatorna blir det mycket jobb för räddningstjänsten och akuten. Jag längtar efter våren 😍
Letat efter ett Tarot kort svärd5an hittade det när jag skrev detta. Kollade när en tanke slog mig om var kortet skulle vara. Kollade där innan men inget där. Nu låg det där. Undra vad det betyder när ett kort saknas. Tanken jag först fick var att något skall jag lägga bakom mig och gå vidare. Så kom en tanke och kollade där tanken tog mig . Så nu är leken komplett igen .
Jag tog barnen o åkte till Kalmar. De har varit sjuka hela veckan. Skämde bort de lite. Härligt med en mamma, söner dag. De skulle ha taco ikväll så får snart ställa mig i köket. Räckte det inte med McDonalds? Nåja, inte ofta man får höra att man är för snäll
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
#2. Tur att kortet dök upp igen!👍
Jag tappade bort ett kort för några år sedan och det tog nog någon vecka eller mer innan jag hittade det av en slump på ett ställe där jag än idag inte fattar hur det kunde hamna där.
Jag antar att just det kortet som försvinner är ett kort som antingen inte skall synas just nu eller så är det något som det verkligen vill visa en på.
Du får känna in situationen och fundera på vilket det visar på och varför.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
4 # ska ta och göra det. Kanske ska man visa säga mer vad man tycker och inte bara låta allt åka ut i sanden . Men det är svårt att säga , har så många bromsar inom mig som slår på. Får ta det lite längre fram och försöka säga det mellan 4 ögon