Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 483 ggr
Tarotstollan
0

Godmorgon 2/1 2019.

Då var vi tillbaka till vardagslivet igen!
Just nu + 0, 2  uppehåll men det blåser bra och det dånar i ventilerna här. Katterna är lite misstänksamma över oljudet, det låter ibland som raketer så jag förstår dem.
Inget speciellt på agendan för dagen men det finns ju alltid att göra bara man vill.

Ha en bra onsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
0

Godmorgon Dax för jobb idag. Stormar ordentligt utanför och hunden är livrädd. Skogen är bara att glömma. Dexter har fått sova med mig i sängen. Legat nära där det är tryggt

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
0

Stackars Dexter, ja de små liven förstår ju inte att det är blåsten som dånar så.
Jag skulle inte våga gå in i skogen när det blåser så, det är ju mörkt fortfarande och det är svårt att se om det kommer grenar eller träd nedramlande.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
0

Ska försöka ta mig till en äng. Så kan de springa av sig iaf. Men kommer gå. Bilen är så stor o svårkörd när det blåser

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
0

Här har det blåst för all del, men jag har inte varit minsta orolig. Det värsta som kan hända hos mig, förutom eventuellt strömavbrott, är om soptunnorna skulle välta, men de drog jag in mot garageväggen så är det problemet ur världen. Nu blåser det inte värre än ungefär vilken annan dag som helst.