Godmorgon 29 november, 2018.
Runt 0, kraftig blåst och hagelsnö som rasslar när det landar.
Det ligger ett tunt lager på asfalten men det verkar som det blåser ihop fläckvis, antar att det är fruktansvärt halt ute.
Så ni som skall ut, ta det väldigt försiktigt!
Ha en bra torsdag allihopa!👋
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
1,2+ blåser halv storm. Säkert iskallt ute. Täcke dilemma till hunden. Det tjocka vintertäcket eller det tunnare vintertäcket men med halsduk.. Hör hur barnslig jag låter🙈 men han har kört päls o fryser
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Stor halkrisk även här, ska bara iväg för ett hastigt ärende sen som jag måste uträtta idag, annars stannar vi hemma.
Var ute nu ikväll och det var inte roligt, halt som17 på vissa ställen och perfekt att gå på andra ställen. Iskall vind och när jag skulle hem började det ösregna!🤦♂️
Köpte bl.a. det senaste numret av tidningen Nära och fick nästa års änglakalender.🙂
Var inne på Eko-hallen och kollade vad de hade att erbjuda i julattiraljer, stor besvikelse! Nästan bara ljusinstallationer, elljustakar osv.
De enda tomtarna som fanns var det samma som förr om åren, de mjuka med luvan ner till näsan så man inte ser ögonen. Jag gillar dem också men jag vill ha massor med olika tomtar, inte bara en sort.
Är det omordent med tomtar nu förtiden?😭
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!