Annons:
Etikettorakelkort-änglakort
Läst 770 ggr
[NeferNefer]
11/22/18, 9:36 AM

Gratis healing cards för medlemmar

Jag har fått tillåtelse av värden Tarotstollan att dra kort för medlemmar här. Erbjudandet gäller för er som är medlemmar på sajten, har en presentation  och som varit aktiva här inne de senaste månaderna. Jag kommer att dra Caroline Myss Healing Cards, ett kort för var och en som uppfyller kraven och som har svarat i tråden innan klockan 20:00 i kväll. Hinner jag inte dra för alla idag så fortsätter jag i morgon. Alla kommer att få varsitt kort i tur och ordning. Välkomna 🌺

Har ni någon speciell hälsofråga så kan ni ställa den i tråden eller hålla den i tankarna medan ni svarar (om ni inte vill att alla ska läsa den) i tråden.

Annons:
RosaKatten
11/22/18, 12:58 PM
#1

Hej NeferNefer! Du får gärna dra ett för mig💕

[NeferNefer]
11/22/18, 1:42 PM
#2

Hej RosaKatten! Du får det här kortet:

To be sure of the road, close your eyes and walk in the dark. Spiritually closing your eyes permits Heaven to enact the most wonderful guidance in your life. Say the prayer "Open a new road to me today", and expect the unexpected. When it appears, accept the gift.

🌺

RosaKatten
11/22/18, 2:26 PM
#3

Tack snälla!!💕 Jag fick en fin meditationsstund och hamnade i en bubbla av skimrande vitt och grönt ljus. Jag tar tacksamt och med öppet hjärta emot det som uppenbarar sig för mig.✨

[NeferNefer]
11/22/18, 2:27 PM
#4

Det gläder mig 🙂

Tarotstollan
11/22/18, 9:01 PM
#5

Synd jag inte hann logga in förrän nu, hade gärna velat ha ett kort men det blir väl fler chanser hoppas jag.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[NeferNefer]
11/23/18, 6:59 AM
#6

Det kanske det blir, Tarotstollan! Ska se först hur mycket jobb jag har 😃

Annons:
Upp till toppen
Annons: