Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 311 ggr
Tarotstollan
2

Godmorgon 15 november, 2018.

Regnigt och 8,6 grader.

Har som vanligt planer men inte mycket blir gjort. 😇
Idag mÄste jag ut antingen jag vill eller inte, upptÀckte igÄr kvÀll att katternas hÄrdisar Àr slut och de som finns hemma gillar de inte.
Dessutom fÄr jag vÀl hÀmta veckans sudoku om jag skall hinna lösa det innan söndag, jag vet ju aldrig om det Àr jÀttesvÄrt eller om det gÄr fort att lösa det.

Hoppas att ni fĂ„r en bra torsdag!👋

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Amandla
1

Morrn. Ruggigt vĂ€der, jag kĂ€nner inte det minsta för att gĂ„ ut men det blir ju en pudelpromenad senare, och sĂ„ ska jag ivĂ€g och handla Ă„t en slĂ€kting som bor en bit hĂ€rifrĂ„n. Hon har svĂ„rt att fĂ„ hem en större mĂ€ngd varor pĂ„ egen hand. 

Synd att vi inte bor nĂ€rmare, det har jag tĂ€nkt mĂ„nga gĂ„nger och nu för att mina hundar gĂ€rna Ă€tit upp kattkulorna. De Ă€ter i princip allt mina vovvor, matfriska Ă€r de minsann đŸ˜›Jag brukar köpa torrfoder för kattungar och ha som vardagsgodis Ă„t dem, hur smaskens som helst och det Ă€r vĂ€ldigt smĂ„ bitar sĂ„ Ă€ven en toypudel kan Ă€ta 20 stycken utan att ens vara i nĂ€rheten av att bli mĂ€tt đŸ˜ƒ

flocken
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Precis hemkommen efter en skogspromenad med 5 hundar. Börjar kÀnna mig helt utmattad. Nu kommer sÀkert allt efter svÀrfars bortgÄng. Jag bara sover. HuvudvÀrk, yrsel o illamÄende. Tack gode Gud för hundarna och skogen

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
0

Oj, hoppas du kan fĂ„ vila ordentligt nu đŸ€—

flocken
0

Promenader Ă€r lĂ€kande. Nu kommer jag sĂ€kert sova 2 timmar innan nĂ€sta promenad. Även ta hem mat idag. Slippa ett mĂ„ste

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
0

SĂ„ har jag varit ute och handlat lite. Fuktigt men uppehĂ„ll,  kom ut strax innan 18 och dĂ„ hade de glömt att tĂ€nda gatljuset i mitt omrĂ„de lika vĂ€l som lĂ€ngre ner i affĂ€rscentrumet, sĂ„ det var vĂ€ldigt mörkt ute.
Fick gÄ och treva mig fram med fötterna för jag sÄg knappt trottoaren.
Fick vara tacksam att folk hade tĂ€nt sina fönsterlampor och att skyltfönstren var tĂ€nda.
PÄ hemvÀgen hade de tÀnt dem, antar att folk hade ringt och pÄpekat det.
Hade tur med hĂ„rdisarna, det var en pĂ„se kvar i hyllan! SĂ„ nu Ă€r mina katter nöjda nĂ€r de har sina vanliga hĂ„rdisar att knapra pĂ„.đŸ±đŸ±

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!