Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 229 ggr
Tarotstollan
1

Godmorgon 28 oktober, 2018.

Har ni stĂ€llt om klockorna?😉😃
I vanliga fall brukar det tjatas ganska bra pĂ„ tv om det men igĂ„r hörde och sĂ„g jag det endast en gĂ„ng och det var i sena nyheterna.

HĂ€r Ă€r uppehĂ„ll men mulet och endast + 0, 4, blĂ„ser fortfarande bra och det Ă€r vĂ€l det som har gjort att det torkat upp pĂ„ gator och trottoarer. Förhoppningsvis sĂ„ Ă€r all halka borta dĂ„.

Ha en bra söndag!👋

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

flocken
1

Godmorgon Är sĂ„ tacksam att mobilen stĂ€ller om sig sjĂ€lv. Var ivĂ€g hela dagen igĂ„r. Gick upp efter 03 för att följa med min kusin pĂ„ hund utstĂ€llning. 23 mil dit i snö storm. Skoj.. Var hemma redan kl 17. Men vid 20.30 slĂ€ngde mannen mig i sĂ€ng. Sen sov jag till 06.15. NĂ€stan 10 timmar med den xtra timmen det blev. Idag ska 6 Ă„ringen leka med en kompis hĂ€r hemma. Första gĂ„ngen kompisen kommer hit. Lunch blir pannkaka med sylt o glass

..
SajtvÀrd sÀllskapskaniner och hÀst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Amandla
0

JodÄ, jag kom ihÄg att stÀlla om klockan pÄ mitt sÀngbord innan jag la mig. De andra klockorna dÀremot ska jag fixa senare. FÄ se hur det blir nÀsta Är om vi ska ha stÀndig normaltid (vintertid) eller sommartid, vad tror ni?

Tarotstollan
0

EU verkar mer eller mindre ha bestÀmt att det skall bli permanent med en tid!
Problemet Ă€r vĂ€l hur de skall ordna sĂ„ det passar för alla lĂ€nder?đŸ€”
SjÀlv hoppas jag pÄ att det blir normaltid hela tiden!

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!