Godmorgon 5 oktober, 2018.
Fredag , lätt regn och + 12, 2 grader. I går var det - 1, 7 vid samma tid. Tvättstugan är på menyn för dagen och sen vet man ju aldrig vad som kan dyka upp.
I går var jag och fikade med kompisen, skulle varit några till men de fick förhinder, kommer kanske att ses i nästa vecka istället.
Satt och pratade om tidens gång, städning, stress, att frysa och lite annat "livsviktigt", tänk vilket spännande liv vi lever!!!😉🤐
Ha en bra fredag!👋
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Suckade när klockan närmade sig 05.. är så trött.. Brukar tänka tillbaka på kommentarer jag fick när jag öppnade mitt hunddagis " vadå det är väl inte jobbigt att ta hand om hundar? Är ju knappt ett jobb" Pust… De får gärna ta över en vecka som denna. Är så skönt med fredag nu
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Morrn. Jag har börjat vakna runt 7 - 7.30, känns väldigt märkligt för mig som alltid varit så morgontrött 🤪men det visar förmodligen att kvalitén på min sömn blivit riktigt bra. I alla fall jämfört med hur det varit, en bra natt kunde vara när jag sovit fyra timmar sammanlagt… så hade jag det i mer än 20 år. Tack och lov att den tiden är förbi 🥵
Pudelbad står på schemat, vad annars? 😎
Behöver oxå bada hund. Har kommit små sår/ skador ivägen i flera veckor. Men nu äntligen början hans opererade klo bli bättre. Fått ok att han är utan sko inne.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering