Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 302 ggr
Tarotstollan
0

Godmorgon 3 Augusti 2018.

Solen redan uppe, på skuggsidan är det just nu 14,4 och inne 25.
Det känns att det börjar bli svalare inomhus och jag hoppas att jag skall kunna sova bättre i fortsättningen.😴
Inget planerat för dagen, det är bäst att ta det som det blir. Det finns alltid att göra, om jag vill göra något!😉

Ha en bra fredag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
0

Igår Hade vi den varmaste dagen hittills 35 grader. Var säker på att denna natten oxå skulle bli en mardröm som förra. Men graderna sjönk o jag började tom frysa. Vädrar ur huset just nu o det är så skönt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Lussan20
0

I natt har det gått att sova här. Men kl 4 började fiskmåsarna skrika som om de var i sjönöd. Men vi i Östergötland ska få ytterligare en varm dag. Ha en skön dag alla, snart är det höst med klar luft som är lätt att andas. Mvh/WL👍

Amandla
0

Inte fullt så varmt här heller. Idag ska jag åka och handla åt en släkting som inte längre kör bil, och så ska jag lämna in lite saker på Fritidsbanken. Det är en sån himla bra idé med Fritidsbanker, där får man låna fritidsutrustning helt gratis 🙂