Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 338 ggr
Tarotstollan
0

Godmorgon 5 Juli, 2018.

Ännu halvklart men solen är på väg upp.  Ser att de lovat några grader svalare här idag och det ser jag framemot. De sista dagarna har varit fruktansvärda för mig.
Jag har varit riktigt dålig och inte vetat om jag skulle våga dricka mera vatten eller om benen och fötterna svullnat på grund av att jag druckit för mycket. Yrsel, illamående och sprängande värk i nacken…
Jag vill bara gå och lägga mig men då försvinner dygnen helt för mig och lite måste jag ju vara uppe, om inte annat så för djurens skull.
Nätterna är ju lite svalare och då får jag försöka hålla mig uppe ett tag, så jag kan äta, pyssla om djuren och hinner kolla lite på vad ni hittat på.😉

Hoppas att ni får en bra torsdag!👋

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
0

Men stackars dig som blir så påverkad av värmen ❤️Hoppas det blir svalt snart hos dig. Kanske en bärbar ac skulle hjälpa dig? Håll utkik framåt hösten

Här får gärna värmen stanna kvar, även om jag hoppas på regn emellanåt. Jag mår så mycket bättre när det är så här varmt, hela min kropp gillar det. Hundarna verkar inte bry sig nämnvärt, ibland lägger de sig i solen och ibland i skuggan. Promenaderna har jag däremot minskat ner på, längden alltså. Det känns inte snällt att gå för mycket på asfalt med dem, och de flåsar lite mer än vanligt även om vi bara gått någon kilometer eller två. Jag kanske är hönsig med dem, men det känns rätt för mig.

Tarotstollan
0

Tycker du gör helt rätt med dina hundar!👍 De är ju relativt små och kommer ju närmre asfalten som avger värme och även deras tassar blir ju varmare också.

Ja, det är jobbigt med värmen och det har blivit värre ju äldre jag blivit. Önskar att jag kunde tåla något mer, kan ju aldrig njuta av dessa dagar och göra särskilt mycket om jag hade velat.
Hade ju tur med vädret i helgen som gick, då det var hundutställning här nere. Då låg värmen runt 20 grader båda dagarna nu är det ju runt 26, dessutom är det ju på en fotbollsplan så även om solen gassar så blåser det ju för det mesta där och då blir det ganska skönt att gå där nere.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
0

🤗