Godmorgon 28 Maj, 2018.
Inne på sista veckan i maj månad, tiden går verkligen fort!
Solen uppe och redan över 15 grader.☀️
Inget planerat för dagen, då jag först skall försöka sova och sedan finns det som alltid saker att plocka med, om jag vill!😉
Hoppas att ni alla får en bra måndag!👋
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Godmorgon. Idag har jag tänkt mig en långpromenad med 7 hundar. Har en runda i huvudet. Se om det blir den. Solen skiner. Har regnat nästan hela helgen. Iväg o klippa yngsta sonen idag. Se hur det går
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Godkväll! Här är det molnigt och sköna 22 grader, vinden fläktar lite lätt. Hade egentligen tänkt klippa gräs idag, men det har inte vuxit så fort senaste dagarna, det är väl för torrt. Istället åkte jag och köpte en brandsläckare, hade bara en liten sen tidigare så nu blev det en på sex kilo. Skulle nog ha köpt en att ha uppe också, men det får bli en annan gång.
Under eftermiddagen kom det en rejäl åskskur och det regnade länge. Hörde att det mullrade 2-3 gånger men mer blev det inte.
Just nu svalt och skönt men inomhus är det fruktansvärt varmt, det hjälper inte att det är korsdrag.
Det luktar underbart ute nu när luften och marken blivit tvättad!👍
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Här droppade det lite duggregn en stund, det var tyvärr allt. Mitt hus håller sig ganska svalt på nedre plan, på övervåningen blir det varmare. Jag har mitt sovrum nere och det är högst medvetet, jag avskyr när det blir för varmt när jag ska sova.