Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 717 ggr
Amandla
1

God morgon 27 mars

Morrn! Här är det svinkallt, när jag släppte ut hundarna för en timme sen var det -15 grader 🥶 Just nu känns det som att man får vara glad om det blir vår på den här sidan midsommar 🤦‍♂️

Funderar på att baka en chokladtårta idag, på påskafton ska vi dels äta påskmat här och dels fira inte mindre än tre födelsedagsbarn. Inte hela tårtan då, men bottnarna, och så fryser jag in dem i väntan på lördagen. Det är ju alltid annat att göra samma dagen som den ska serveras så det känns smart att förbereda det jag kan.

flocken
0

Godkväll Kallt jo tack. Snöat idag igen. Var är värmen? Fullt upp idag & ännu mer imorgon

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
0

Ja, våren känns väldigt långt borta just nu. Här kom flera cm med snö under natten och under dagen gick temperaturen endast upp till +1, så det har inte smällt bort så mycket.
Har tyvärr haft ont i nacken och varit yr, så den mesta tiden av dagen har jag tillbringat i sängen men nu är jag ok igen!👍 Synd bara att jag missat så mycket av dagen men det är ju inte ovanligt för mig.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
0

Tråkigt med nacken, Stollan 😕 Bra att det lugnat sig.

Här blev det riktigt skönt på min uteplats, sådär 10 grader i solen ☀️Bidde inga tårtbottnar idag, det bidde pudelbad och -klipp. Ingen rast och ingen ro…