Godmorgon, söndag 25 mars 2018.
Hoppas att ni sovit gott även om det blivit en timma kortare än vanligt.
Här har regnat hela natten, så mycket av snön har försvunnit!🙂
Passar ju bra nu när vi har "sommar" enligt EU-gubbarna och gummorna!
Har ställt om alla klockor, så nu skall jag krypa ner i bingen till katterna som redan snarkar!🐱🐱😴
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Godmorgon Solen försöker titta fram. Varit plus ute hela natten så är säkert rätt skönt nu. Ska gå ut o gå med Dexter sen. Mannen får cykla med Pelé. Har så ont idag så orkar inte ta båda hundarna.
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Jag har sovit ca två timmar mindre än vanligt. Är känslig för vilken tid jag lägger mig och har svårt att somna ifall det blir tokigt, så jag försöker trötta ut mig för att ha bättre chans att ställa om 🤦♂️😴
Idag åker en liten pudel i badet, de blir så äckligt lortiga nu när det slaskar och vägdamm plus salt blir som klister i pälsarna. Tror bestämt det ska bli våfflor till fika idag, det är ju våffeldagen! Jag ska göra de här och servera med vispad grädde och hallon:
#2. Ser gott ut!👍
Tänkte inte på att det var våffeldagen, har mest haft tankarna låsta på att klockan flyttats fram!😕
Visserligen inte de riktiga våfflorna men jag har sådana där tjocka franska våfflor hemma, så de skall jag ta några nu med lite vispgrädde och jordgubbssylt på!🤤😃
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!