Månadens kort Maj 2017.
Var med och dra kort och se hur månaden Maj blir för dig!
Använd hela tarotleken eller bara Stora Arkanan, dela gärna med dig om vilket / vilka kort du drog. I slutet av månaden gör vi en resumé och ser om det stämde.
Denna månadens kort blev Narren. Fortsätta att se mig om i min inre och yttre värld, hitta nya saker och tankar att testa och utforska.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
VIII Rättvisan fick jag! Wo-hoo! Nu känns det som att jag äntligen kommer nånvart 👍
Jag tar mig friheten att relatera mitt majkort med det som jag drog för den gångna helgen, men som av allt att döma var influerat mer av mina karriärfunderingar. Så här skrev jag: "Jag drar ett kort för min helg. 9 svärd. Det är inte dags att agera än. Allt är inte färdigt. Avvakta. Något annat än det jag hade tänkt finns i några personers planer, och det kommer att passa mig bättre än det jag själv tänkte."
Maj kortet visade på att jag skulle söka vidare och att det fanns massor jag fortfarande behövde lära mig.
Tror att det mesta av lärandet och testandet har skett i det tysta, ibland i mina drömmar, ibland i min fantasi.🤔
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Mina majkort hade med karriären att göra. Under maj har jag mer och mer funderat över att söka mig till ett annat jobb, och igår hittade jag ett som jag verkligen är intresserad av. Så det ska jag söka. Jag kanske inte får det, men processen är i alla fall igång.