Jag har kärat ner mig....
http://www.astroamerica.com/t-flow.html
Har sett den innan men nu börjar det klia i "vill ha den! "-genen. Suck. Jaja det blir min egen present till mig själv när jag får råd helt enkelt.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
ooh så söta blider! förstår ditt sug ! 😃
Medarbetare på Fågelmatning, Djurparker, Vilda djur och Politik i fokus.
Åhhh, vad sött!! 😍
Ja de är så söta och jag bara vill ha!
/ Skogshumblan
Urgulligt!
Ja, den är jättefin och med söta, gulliga bilder på. Det verkar som den finns att köpa på 3 ställen och med frakt till så ligger de ju på ungefär samma pris oberoende på varifrån man köper den.
Hoppas att du snart får möjlighet att köpa den, då den har några år på nacken och kanske inte finns kvar så länge till.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Ja vi får se Stollan. Är det menat så blir det :)
/ Skogshumblan
Förtjusande!😍
Skulle också kunna tänka mig den…
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Ja, den var söt! Som bilderna från Elsa Beskow i klassrummet när jag var liten. Visst var det alfabetet?
Vi hade inga bilder av Elsa Beskow i vårat klassrum men visst har jag för mig att hon ritat bilderböcker med liknande bilder i.

Hm, kanske blandar ihop med den där kalendern där man drar ett blad varje dag och klistrar en färgbild varje månad?
Jaaa!👍 Nu när du säger det, så stämmer det! Vi hade också en sådan kalender i klassrummet. Den eleven som fyllde år den nya månaden fick klistra in den nya månadsbilden. Jag fick aldrig klistra😕, för det var alltid någon annan som blev vald då det var flera som fyllde år den månaden. Fast det fanns ju vissa elever som var ensamma födelsedagsbarn i sin månad och då var ju bilden deras. Vi hade bara den kalendern i första och andra klass, det var därför jag inte kom ihåg det.