Ta vad man har - låda till tarot kort
Något jag störde mig på med revelation Tarot var att själva korten inte kom i en egen box utan allt var samlad i en stor. Så jag helt enkelt skapade mig en låda till korten av den stora lådan då jag ändå inte behöver den till något. Så tips till er som vill, bruk vad ni har. 😊
Följ min viktresa med LCHF på min blogg http://from88kilo.wordpress.com
Tack för tipset. Tyvärr så går ju lådorna sönder förr eller senare när man håller på och öppnar och stänger hela tiden.
Jag har varit och tittat på trä askar för den leken som jag håller på mest med just då under året, men de enda askarna jag hittat har varit precis så leken går ner men inte mer. Eftersom det är olika storlekar på lekarna och att jag dessutom kanske vill ha i lite stenar och örter som luktar gott och kanske LWB häftet + något jag skriver på så passar inte de askarna mig! Men jag letar vidare!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag använder gamla träskrin till mina lekar, ett har jag sen jag var liten och några har jag köpt på loppisar eller tradera. De är lite stora så om jag ska ha med mig en lek så lindar jag in den i en sidenscarf bara. Det funkar fint 🙂
Aha, kanske skulle gå in på Myrorna och se vad de har för några trä askar.🤔
Stoppa näsan i dem och känn efter vad de luktar innan du köper, ibland kan man undra vad tidigare ägare förvarat i sina lådor 🤪
Jodå, jag vet. Dessutom får de inte vara flottiga i träet. De skall vara torra och lukta gott!👍
👍