Tarotläggning
Hej! Nu har jag fått ok från sajtvärden att göra fem tarottolkningar för att jag ska kunna öva mig. Så om någon vill att jag lägger lite kort för er (fem stycken) så kan ni skicka en fråga till mig. Men tänk på att jag övar :-)
Jag är gärna din försökskanin.. Du kan kolla på kärleken den kan ju vara intressant.. Skicka gärna svar i pm så får du feedback sen,,, 🙂
Anngerd har fått ok av mig. Lycka till.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Du får gärna öva på mej med :) du kan gärna kolla lite på min ekonomi
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Hej! Här är min tolkning: jag tror att du är väldigt duktig när det kommer till ekonomi. Jag tror attdu studerar inom det området. Det ser ut som om du har ganska liten inkomst just nu kanske lever på studielån. Större inkomst är på väg och jag ser att du firar med en fest efter att du fått ett positivt bud/meddelande. Men korten varnar dig för att någon kan lura dig på pengar, så var försiktig. Känns som en person och inte något projekt eller liknande.
Tack :) jag studerar inte ekonomi men jag har inte mycket pengar i dagsläget och lever på bidrag men har precis fått ett nytt jobb med mer pengar. Kommer fira lite längre fram med en kryssning.
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Du får jättegärna öva på mig med, för mig spelar det ingen roll vart du skickar :)
Jag undrar om du kan kolla om mitt nya företag! kram
Hur det kommer att gå ekonomi osv :P
Hej. Jag undrar, hur kommer det att gå med min ekonomi och min andliga utveckling här framöver? ❤️
#6 Jag har skickat pm
Anngerd. Säg till när du vill att vi låser tråden så ordnar vi det.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
hej Du får jätte gärna öva på mig. kommer o bli så tacksam. 💆🙏
#8 Jag tolkar korten så här: Framgång med lite motgångar som du lätt övervinner. Korten talar om bra ekonomi om du fattar rätt beslut vilket det ser ut som att du gör. En varning dock för att arbeta för mycket, att bli för girig. Balans säger korten. En varning till för att råka ut för andras vrede eller avundsjuka. Dra dig undan i så fall från dem. Det ser ut som om det kan bli tal om resor i arbetet.
#9 När det gäller ekonomi så tolkar jag korten så här: Om du fattar rätt beslut så kan du förvänta dig framgång och belöning. Det verkar som om det är lite knapert med ekonomin just nu. Men du lever på hoppet om en förbättring. Det verkar ändå som om du är en generös person som ger och ger utan att alltid få något tillbaka. Det verkar som om en del av framtiden inte kan avslöjas (månen). Något positivt är att du är riktigt duktig på något som kan ge dig en möjlighet att förbättra din ekonomi vad ser jag inte. Men det verkar också som om du drömmer dig tillbaka en hel del i tiden. Lycka till och glöm inte att återkoppla
Hej Anngerd
Ja min ekonomi är väl inte den allra bästa. Det stämmer precis som du skrivit. Jag skulle ju kunna starta upp något och börja ta lite betalt för healingarna jag gör, och få in lite pengar på så sätt.
Tack snälla du ❤️
#12 Jag tolkar korten så här: Du är en stark person vilet är bra, du har precis gått igenom något besvärligt. Möjligtvis är du interiktigt igenom nålsögat men snart är du det. Stanna nu upp en tid och reflektera över det som hänt så att du inte fastnar i ett msönster där du igen och igen upprepar samma misstag. Tro på framtiden. För enligt korten kommer det positiva saker i din väg både vad det gäller det känslomässiga och det ekonomiska. Lycka till!
Hej! Nu får du gärna låsa tråden. Tack för att jag fick tillfälle att öva på er som ställde upp. /Anngerd