Ber om energi och goda tankar
Har sedan ett tag tillbaka haft ett rent helvete på ett plan i mitt liv. Vill inte skriva vad det handlar om för att inte göra något värre än det är. Är inte kristet religiös, men brukar säga att jag har en barnatro på att det finns en mening med livet, att det finns en sorts plan liksom. Bara det att just nu funderar jag på om planeraren har blivit skvatt galen…. Om inte annat funderar jag verkligen på vad jag ska lära mig av detta???
Jo, kan avslöja en sak, situationen är påverkad av en person med borderlinepersonlighet och kriserna avlöser varandra och upprepas om och om igen….
Så min önskan är nu att få så mycket ljus och bra energi till mig och situationen att jag inte brakar rakt in i väggen om ett tag, jag orkar inte mer mer av denna cirkus, men måste ändå stå ut för en annan persons skull! Vänder mig till er i denna grupp då ni är så fantastiska goa människor!
Jag kan bara önska dig lycka till och hoppas att det ordnar sig i ditt liv.
Kanske om du vänder dig till dem inne på Healing iFokus att de kan skicka dig energi och hjälp.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Denne person är en del i situationen, en ganska stor del tyvärr för utan denne hade det inte varit nåt problem alls, bara en mycket sorglig situation. Dock kommer jag inte utsätta mig själv för direkt-/indirektkontakt om det går att undvika, för det är alldeles för dränerande.

Tack Tarotstollan! Är de lika bra som här då? Gör ett försök iallafall!
#4. Underbara människor, lika bra som vi!❤️😉
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Ah, kände ju igen nåra nick där! 😎
Ibland är livet ett rent h-vete enligt mig, och man funderar på varför i hela friden man utsätts för det. Som du säger tror jag också att det finns någon slags plan och en mening med livet. Se det som en prövning, även om det är hur svårt som helst. Du klarar det det är jag säker på! Tycker du känns som en otroligt stark person med tålamod men den här situationen börjar tära på dig och ditt tålamod sinar. Som du säger är det nog bra att undvika direkt-/indirekt kontakt med denna person. Blir du utsatt ändå så försök behåll fattningen och försök distansera dina känslor om du förstår vad jag menar, för din egen skull. I slutändan kommer det lösa sig på ett eller annat sätt. Vi går alla igenom jobbiga tider och situationer i livet, tyvärr fick du den här situationen i ditt liv. Men kämpa på! Som sagt du klarar det, och jag förstår att det är oerhört jobbigt. Skickar lite positiv energi till dig så gott jag kan!
Styrkekramar! ❤️

Tack H-lena! Dina ord betyder mycket för mig, och jag börjar sakta men säkert bygga upp mig igen. Yogat och vilat samt undvikit all kontakt med borderlinepersonligheten. Kram