Tarot iFokus

Tarot

Etiketttolkningar
Läst 1257 ggr
Nicollan
2014-08-24 06:20
0

Gravid?

Antingen är jag totalt skengravid eller så är jag helt enkelt gravid (och ja jag ska testa mig rätt så snart!) Har en vän som la tarotkort för mig häromdan, då framtidskortet blev Kejsarinnan. Igår la jag för mig själv och ställde då specifikt frågan "Är jag gravid?" och fick då kortet Världen. Så som jag förstår det hänger dom två korten ihop på nåt sätt, eller har jag fel? Så om man bara utgår från korten, skulle ni tolka det som att jag faktiskt är gravid? Har ni några allmänna erfarenheter av Tarot och gravida? Nån som frågat och fått svar eller liknande? Det är fascinerande tycker jag hur man kan lägga kort som inte betyder så mycket i just den stunden, sen när man reflekterar i efterhand så kan man bli häpen över hur korten verkligen stämmer in eller har ett samband :) i många fall i alla fall.

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺

Mephi
2014-08-24 09:15
0

Jag skulle tolka det som att du är gravid eller kommer bli det väldigt snart.

Jag fick en reading av en tjej på youtube för några år sedan där hon konstaterade att jag var gravid. Jag hade ingen som helst aning om det och gjorde ett grav-test nån dag efter och jajamen, jag var så gravid man kunde bli, så visst tror jag man kan få även den informationen från korten :)

-

Amandla
2014-08-24 12:25
0

Jag skulle också tolka det som Challa 🙂

Nicollan
2014-08-24 17:41
0

Vad häftigt Challa! Blir spännande att testa och se :)

_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺