Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 369 ggr
Tarotstollan
0

Söndag 25 Maj 2014.

Mors dag!đŸŒș Grattis till alla mammor hĂ€r ute i Sveriges avlĂ„nga land.

Det Ă€r Ă€ven Tarot dagen! En lĂ€nk till intervjun med damen som startade det hela: 

http://www.ata-tarot.com/reflections/05-05-09/its_world_tarot_day_an_inte.html

Dags ocksÄ för oss som vÀntat in i det sista med att rösta till EU. Jag skall dags ge mig av och rösta.

Sen skall jag till mamma med en stor bukett liljekonvaljer som jag plockade igÄr. De har vÀxt sÄ det knakar i vÀrmen, sÄg pÄ nÄgra stÀllen att de redan börjat vissna. Det Àr trÄkigt, dÄ de gick frÄn knoppar till fullt utslaget pÄ bara nÄgra enstaka dagar.

Solen skiner och det Ă€r friska vindar ute, blir nog en hĂ€rlig dag!☀

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

Skogshumblan
0

God kvÀll! Ja grattis alla mammor.Liljekonvaljer Àr ju sÄ fina, hoppas din mamma uppskattar dem Stollan! I gÄr var jag pÄ ett jÀtte trevligt slÀkt kalas med min mans sida slÀkten. SvÀrfars syskon med sina familjer var dÀr, de som var vid liv och kunde. In alles Àr de 106 st men "bara" 2/3 kom. Vaknade utan röst men med en förkylning. Inte alls vad jag ville men det Àr vÀl bara att stÄ ut. En fortsatt trevlig kvÀll pÄ er!

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
0

#1. Jo min mamma Ă€lskar konvaljer, det Ă€r det enda hon vill ha pĂ„ Mors dag som vi egentligen inte firar sĂ„ noga pĂ„ dagen. Vi "firar" nĂ€r konvaljerna kan plockas!😂 Denna gĂ„ngen rĂ„kade det bli just pĂ„ Mors dag!

Vilket kalas Humblan! Ca 35 -40 personer Ă€r inte dĂ„ligt!😼
Det enda trĂ„kiga Ă€r ju att man inte hinner prata ordentligt med alla, utan det blir bara lite hĂ€lsningsfraser.
TrÄkigt att du skulle Äka pÄ en förkylning just nu i vÀrmen!
Krya pĂ„ dig!đŸŒș

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!