Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 558 ggr
Tarotstollan
0

Söndag 18 Maj 2014.

Mulet med lätt regn nu ikväll. Innan har det varit uppehåll men det är väldigt kvavt och det finns varning för åska i prognosen har jag sett. Märker nu att regn mängden har ökat!😉
Var ute en kort promenad med kompisen, vi var bägge borta vid Ica och lade på veckans Sudoku som var jättesvårt! Vi fick sammarbeta för att lyckas att lösa det.

Måste "skryta" lite, i går hade vi gårdsfest i sol och värme. Det var väl ett 40-tal människor som hade vågat sig ut. Vi hade korvgrillning, pilkastning, kaktävling och så naturligtvis tipspromenad.
Jag lyckades peta in 10 rätt och med det vann jag första priset och det enda priset som fanns!😃 Jättekul! Jag vann 6 st. fina glas!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Skogshumblan
0

God kväll! Grattis Stollan, så härligt med gemenskapen en gårdsfest ger! Här regnar också. I eftermiddags när vi åkte från Göteborg var det 26 grader och åsk-kvalmigt, i höjd med Borås var det 18 grader och regndroppar. Klart bättre. Nu hemma i Jönköping är det regnigt och grått. Hoppas det sköna vädret håller i sig över sommaren iaf. Ha en trevlig kväll och vecka vänner! Ni som är med i cirkeln, lycka till med läggningen!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.