Träna tarot (nybörjare)
Har fått tillåtelse av Skogshumblan att skapa denna tråd! Söker fem personer att öva Tarot på. Har precis återupptagit tarotläggandet efter några års uppehåll och vill därför ha personer som är villiga att ställa upp. Jag tänker försöka mig på mer allmänna läggningar, så inga specifika frågor denna gång :) Jag vill också gärna ha feedback efteråt, inte för att jag är nyfiken utan för att se om jag tolkat andemeningen i korten rätt. Anmäl ditt intresse i tråden samt skicka ett PM till mig med ditt förnamn, det blir enklare för mig att ställa rätt frågor till korten då. Tack på förhand!
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Hej. Jag chansar igen, skickade ett PM till dig förra gången du hade en tråd (änglatarot den gången) men fick inget svar.
#1 Men verkligen FÖRLÅT! Har totalt missat det meddelandet (trodde jag lagt för alla som skrev, men ack vad jag bedrog mig), men såg det nyss. Lägger både Änglatarot och vanliga kort för dig imorgon, hoppas det känns ok!
Japp, garderob har mitt ok till tråden.
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Hejsan, Du får gärna lägga kort för mig :) . Skickar ett pm med mitt namn . Mvh
Jag skickar ett pm jag också :)
-
Hej Pmar dig.
Vill bara säga att det kommer ta några dagar för er att få svar. Orkar inte med mer än max en läggning per dag för tillfället. Ber om er förståelse.
Jag vill gärna :)
Skickar pm!
_"Innan du dömer mig, ta på dig mina skor. Snubbla på alla stenar som jag snubblat på. Res dig alltid upp igen och gå precis samma väg som jag gjorde."
_
🌺
Ber om ursäkt för att det tar så lång tid med svar, jag har haft fullt upp med jobb de senaste dagarna och kommer att börja med läggningarna först imorgon. Tack för ert överseende och tålamod!
Hej. Mailar ett pm till dig.
Nu har jag fler än fem personer att lägga för och jag gör det i mån av tid så ni vet. Tråden får nu gärna låsas av någon behörig.