Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 651 ggr
Tarotstollan
1

Tisdag 6 Maj 2014.

Godkväll!

Hur har ni det i tarotstugorna?
Här har det varit kyligt +8,9 som mest under dagen och dessutom har vi haft lätt regn sen natten till idag.
Pratade med en kompis och hon var glad för regnet då hon lider av pollenallergi, så det är nog bra för oss alla att regnet rensar bort lite av varje i luften vi behöver.

Annars har jag inte gjort många knop under dagen.
Har lyckats att lösa Ica Sudokut så nu blir det att hoppas på att jag skall vinna igen!

Ha en bra tisdagkväll!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Mephi
1

Jag håller tummarna för att du ska vinna ^^ 

Min tisdag har varit… meh.. sådär. Började morgonen med att komma försent till förskolan för att sonen bajsade precis när jag låst ytterdörren, så det var bara att klampa in igen och byta på honom. Det tar ändå 15-20 minuter att gå till förskolan, så för att han inte skulle få sår så tog vi hand om det med en gång. 
Fortsatte morgonen med samtal hos min kurator. Det gick bra och jag kände mig lättad efter att vi var klara. 
Jag har kollat min mail sådär 500ggr idag. Beställde stenar (äntligen) igår och hade fått mail från schenker att paketet hade hämtats -och ivrig som jag är var jag tvungen att kolla igen och igen för att se om de uppdaterat sidan. Jag hoppas de kommer fram imorgon. I så fall ska jag sova med min nya rosenkvarts sten under kudden. 
Nu dricker jag cider och kollar på Eurovision Semifinalen -eller vad det nu är. Ska strax ner och hämta tvätten innan de bryter strömmen i tvättstugan och sen ska jag bara slappa.

-

Tarotstollan
1

Jag är lika ivrig jag när jag beställt något, hoppas att det skall komma redan dagen därpå trots att jag vet att det inte funkar så!😃

Sitter också och tittar på Eurovision uttagningen, tycker tyvärr inte att det varit någon låt som stuckit ut, nu är det bara en låt kvar så får väl hoppas att det går vägen för Sanna. Hennes låt ligger i alla fall i toppen tycker jag eller också är jag partisk.🤔😃!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Evelina!
1

Jag jobbade hela tisdagen, hann inte med något tarot-läggande alls, men fick hem några nya lekar på posten; Rider Waite på svenska och en lek föreställandes älvor (sååå fin!).på kvällen satt jag däremot i sängen, lyssnade på naturljuds-Cd och tände en aromalampa. Jättemysigt.

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning