Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 287 ggr
Tarotstollan
1

Tisdag 8 April.

Mulet och regn hela dagen. Det känns som om det var en sjusovardag idag, har inte haft någon lust med någonting men jag har gått och plockat lite och sorterat tidningar och annat. Aldrig kul med städande men det känns skönt att det är borta det jag i alla fall fått bort!👍
Har också pratat med en kompis i telefonen i drygt en timma, det var fler än jag som inte hade lust att gå ut!😉

Hoppas att ni alla får en trevlig kväll!🌛

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Amandla
1

Godkväll! Här är det också regn, och jag är trött mest hela tiden. Har ingen större lust att dra igång något alls, utan ägnar mig åt att läsa, var på bibblan häromdagen och lånade en kasse böcker. Å så sveper jag några avsnitt av Bones emellanåt 🙂

Vander-sten
1

Trevlig helg allesammans, hoppas alla har det bra!

Ett minnesvärt datum , den 8 April 2014.

Det var dagen då Microsoft lät släppa sina sista uppdateringar till sitt berömda och mest populära operativsystem genom tiderna, Windows XP.  Windows Vista står näst på tur i Januari 2017 och Windows 7, ungefär vid samma datum på året 2020.

Vill man skaffa sig en dator med Windows 7 förinstallerat, så kommer möjligheten finnas i undantagsfall fram t.o.m nästa år 2015. Därefter hänvisas samtliga till Windows 8 när man köper nytt.

AVAAZ.org - The World in Action

Var med och stötta du också, en insats för världen.