Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 839 ggr
Pagan
1

Torsdag 3 april

Godmorgon

Vaknar av att klockan ringde för fullt och jag var lååångt borta i drömlandet😴Jösses vad jag sov gott!

Idag ska jag förhoppningsvis få flexat ut lite tidigare. Ska till Landvetter och hämta gubben som varit på skidresa i ett par dagar. Han var lite ledbruten i går kväll. Det tar hårt på muskler som legat i vila att åka skidor i ett par dagar minsann😃

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

Hej hopp. Lever, men är trött.

Upptäckte just att sonen har löss, jippi! Så nu blir det att läsa på om kurer å så införskaffa pronto!

Ha det gott!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
1

#0. Pagan, hellre ledbruten än bruten!😉
#1. Humblan, det låter inget vidare men tur att det finns botmedel.😮

Ja, idag har det ringts till både företag och skattekontoret. Företaget sade att de först hade skickat in besked om för lite avdragen ränta men sen hade de ändrat och skickat in rätt uppgift till skattekontoret.
När de nu redan fixat det i Januari varför har då skattemyndigheterna inte rätt siffror i Mars när de skickar ut sina papper?!
Jaja, jag satt bara i kö till skattekontoret i 34 min, med början med nummer 510 i kön!🎧😎
Hon var trevlig och förklarade att jag hade två val, antingen ändra på pappret och skicka in och få pengarna i Augusti eller gå in på datan och trixa mig fram där med koder och underskrifter osv. och få pengarna innan midsommar.🤔😓
Så jag valde att göra det på datan och hoppas att det blev rätt, det såg så ut i alla fall!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
1

Ja det lät ju inte så trevligt Skogis. Hoppas ni får bukt med eländet. vet att många föräldrar slarvar med detta och att det kan hålla på i en evighet. barnen smittas gång på gång trots att man avlusar som besatt. Svägerskan höll på att bli galen. Det var en evig plåga där på sonens dagis.

Stollan, ja det är massa grejs med E id mm innan man kan försäkra sig om att det blir rätt. Men det är rätt smidigt.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
1

Jag behövde inte ens E-id!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!