Fredag 28 mars
Godmorgon
Kan ju rapportera att SMHI lovat oss sol idag och hela helgen. Hoppas hoppas! Det är ju himla skönt att veta.
fredag igen också. Ja jösses, här går det undan. Idag är det jobb som vanligt. Hoppas kunna flexa ut lite tidigare i dag. Ska ha tjejkväll här och behöver städa undan lite och laga middag.
Önskar alla en skön dag och jag hoppas solen strålar på er också.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Nog var det sol hos oss i alla fall, kunde tyvärr inte njuta av det då jag låg i sängen hela dagen med yrsel och nackvärk. Däremot var balkongdörren öppen och katterna passade på att sola pälsen där ute i gasset i några timmar. Ja, det är lovat sol i några dagar nu så då får man ju passa på att njuta. Skall gå ut i morgon har jag tänkt.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Hoppas värken släpper, inte ska man behöva ha ont när det är så fint ute och vår. krya på sig 🌺
Idag tog jag en runda i de fina vädret. Var så himla grant, hann t.o.m se skymten av lite naturliga vårblommor som börjat titta fram i backarna. Drog iväg med bilen en sväng, härligt gott och så fick man lite handlat till helgen samtidigt. Lite smått och nått litet man får unna sig själv någon gång ibland när nöden tryter & man behöver lite tröst.
Önskar alla en trevlig helg, ha de gott 🤗
AVAAZ.org - The World in Action
Var med och stötta du också, en insats för världen.