Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 387 ggr
Pagan
1

Godmorgon fredag 14 mars

TGIF!!😃hur underbart som helst.

Idag ska jag försöka flexa ut tidigare och ha mer tid över. Tycker att jag hinner mindre och mindre pÄ nÄgot underligt sÀtt. Tiden tycks ha accelererat eller sÄ Àr jag mer lÄngsam nuförtiden.

Drog drottning bÀgare som dagens energi. Det bÄdar ju gott tycker jag.

Hoppas Ni fÄr en skön dag vad Ni Àn fyller den med. SÄ hÄller vi tummarna för att Patrik och Glenn fÄr dansa vidare Àven efter i afton.

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

Skogshumblan
1

Go' möra som de sÀger pÄ vÀstgötska;) Fredag dÄ ja, hej vad veckan gick! Hoppas det hÀr underbara vÀdret hÄller i sig sÄ man fÄr njuta ostört av det innan bakslaget kommer. Skulle det bli skitvÀder har jag saker att göra inne men ingen lust;) Eller jo EN sak. Har fastnat i boken "Freja" av Johanne Hildebrant och det blir att lyssna lite till senare. Ha en fin dag alla och en fin helg pÄ det.

/ Skogshumblan

Medarbetare pÄ tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Tarotstollan
1

Ja hit har ösregnet nÄt, det kom nÄgon gÄng pÄ em. vaknade av att det smattrade pÄ fönsterblÀcket. Undrade först vad det var för nÄgot dÄ solen strÄlade nÀr jag var vaken tidigare.
Jaja, det Àr bara att gilla lÀget och hitta pÄ nÄgot att göra inomhus dÄ det inte lockar till att gÄ ut.
Nu skall jag fixa mig nÄgot att Àta!

Hoppas pĂ„ en bra fredagkvĂ€ll och helg!đŸŒș

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!