Godmorgon onsdag 12 mars
GoodmorgonđŽ
Oj oj, sÄ sömnigt hÀr Àr. borde inte suttit kvar i tvsoffan i gÄr kvÀll. Hur kommer det sig att man har sÄ dÄligt minne?
NÄvÀl mera kaffe kan sÀkert kurera det vÀrsta. Nu mot jobbet och förhoppningsvis sÄ fÄ jag fatt i en ny kaffebryggare i dag. Den gamla vi har i fikarummet gav upp igÄr eftermiddag.
Hoppas Ni fĂ„r en skön onsdagđ
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
GodkvÀll!
Var ute en stund nu innan och tittade pÄ stjÀrnbilder, Àr dÄlig pÄ dem de enda jag vet med sÀkerhet Àr "Karlavagnen" och "Orion", dessutom stjÀrnan "Sirius" som Àr lÀtt att se om man vet hur "Orion" ser ut!
Alltid kul att titta pĂ„ himmelen tycker jag, man kan ju aldrig veta vad som kan dyka upp!đ
Annars inte mycket nytt, jag har hĂ„llit mig inne hela dagen, vĂ€rken Ă€r lika jĂ€âŠâŠ idag men inte mycket att göra Ă„t det mer Ă€n röra sig försiktigt och kĂ€ka vĂ€rktabletter. Förr eller senare sĂ„ slĂ€pper det, jag hoppas pĂ„ "förr"đ!
Katterna har varit ute mera nu pÄ balkongen nu nÀr vÄrsolen börjar lysa lite mera. Fast mina balkongstolar stÄr pÄ vinden och dÀr fÄr de nog vara ett tag till, sÄ de fÄr ligga pÄ borden istÀllet. Det lÀr ju dröja innan golvet blir skönt att gÄ pÄ dÄ det Àr betonggolv, sÄ det Àr tofflor eller bara en snabb vÀnda dÀr ute som gÀller just nu.
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!