Godmorgon fredag 21 februari.
Hopp. Ligger i badkaret med strawberry and ice-cream doftande skum och försöker slappna av. En av grannarna borrar för fullt, så det blev ju inte direkt lyckat. Ska luncha med min kusin om en timme. 8/10ggr avbokar hon en halvtimme innan för att hon plötsligt blivit sjuk och så får jag höra av mormor eller någon annan släkting att de träffat kusinen med en väninna på nåt köpcentra. Jag är väl egentligen inställd på att det inte blir nåt idag. Det är ju roligare att bli positivt överraskad än besviken, eller vad säger ni? Hur ser eran dag ut?
-
Usch vad trist Challa! 😕Hoppas du har andra vänner och bekanta som du kan lita på.
Jag var i Norge igår som jag berättade om, och är lika nöjd med hanhunden nu som jag var förra gången jag såg honom. Han har ALLT jag vill ha! Det känns så skönt att jag bestämt mig! 😃
#0. Tråkigt Challa! Du kanske skulle köra med samma taktik själv och avboka när hon vill träffa dig, så kanske hon till slut fattar och slutar att behandla dig så dåligt! Hoppas att du har andra att umgås med!
#2. Är det Pixies blivande fästman du menar?
Här har varit en mulen dag med lite duggregn emellan varven!
Har haft tvättstugan och efter det gick jag och handlade. Är faktiskt riktigt trött nu, hoppas att jag får sova i natt, det blev inte så mycket av det förra natten! Kan inte fatta varför jag inte kan sova när jag vet att klockan skall väcka mig!?
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Yes Stollan, det är han som ska bli pappa till min första kull 😃