Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 1138 ggr
Pagan
1

Godmorgon onsdag 19 februari

Godmorgon Godmorgon

Hoppas natten varit skön och att drömmarna varit angenäma. Har inte ett minne av att jag drömt. Har sovit som en stock till klockan ringde. Lite piggare i dag iallafall🙂

Jobbar som vanligt, sedan får vi se vad jag hittar på.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

"Detta är en automatisk Skogisgenerator. Personen ni söker kan inte nås för tillfället. Var god försök igen senare" Nää SÅ illa är det inte men jag har helt klart sovit för få timmar i natt. Kul när det är låååååång arbetsdag idag… Inget blir bättre av att gnälla så iväg med mig och göra dagen! Hoppas ni får en trevlig dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Mephi
1

Idag står DBT (dielektisk beteende terapi) och inhandling av matvaror på schemat. Sonen är lämnad på förskolan så jag ska strax smita in i sovrummet med pissarna och sova en extra timme eller två. 
Beställde Les Vampires Oracle (hur kan man motstå ännu en collaboration mellan Lucy Cavendish och Jasmine Becket-Griffith?)igår. Den har ÄNTLIGEN släppts i Sverige. Ställer in mig på att de använder god tid på sig att skicka iväg den, så den kommer väl nästa fredag i så fall. Jag väntar med spänning <3 😃

-

Pagan
1

Jag var ute på bokklubbens sida nu. Det blev tre böcker, men inte den med lenormand som jag först tänkt. Så nu går man i väntans tider igen då🙂

Det gör visst du också Challa. ja hur kan man motstå vissa frestelser??

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
1

#2. Jättefin, var i Sverige kan man köpa den?