Godmorgon tisdag 18 februari
Godmorgon Godmorgon
Så var det jobbdag igen då. Sitter här och gäspar och tårarna rinner. Så går det uppenbarligen när man inte går och lägger sig i tid.😴Nåväl, jag slipper köra i dag iallafall. Det är inte min vecka. Hoppas dagen går fort så jag får komma hem och ta mig en lur😃Ska handla lite mat i dag, kylen ropar att det ekar. Å middag vill jag ju ha.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God morgon! Dags att jobba idag igen ja. Känns härligt att få göra det och tacksamt med en ekonomi därav. Hoppas ni alla får en fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare på tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
"Tårna rinner" läste jag 😮😂Tur att det var fel 😉
Jag ska träffa min ledsagarperson idag, och så fortsätter jag fundera över pudelpojkar eftersom det närmar sig parning för Pixies del.

hahaha nä tårna sitter kvar. Himla trött dag i dag. Nåväl jag fick både jobbat, handlat, lagat mat och slappat lite så nu är jag i mitt esse. Fast jag hoppas jag är lite klokare i kväll och inte sätter på ett avsnitt till bara för att det är så spännande😃
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Ösregn hela dagen, att det kan växla så från dag till dag!
Suttit och gått igenom mina räkningar och skrivit en del, varför kan de inte skicka ut dem i tid så allt kan göras klart när pengarna är inne på kontot?🤔 Alla räkningar ute hos folk senast den 15:onde och betalas sista dagen i varje månad! Perfekt!😉
Annars bara lugnt!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!