Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 671 ggr
Pagan
2

Godmorgon tisdag 18 februari

Godmorgon Godmorgon

Så var det jobbdag igen då. Sitter här och gäspar och tårarna rinner. Så går det uppenbarligen när man inte går och lägger sig i tid.😴Nåväl, jag slipper köra i dag iallafall. Det är inte min vecka. Hoppas dagen går fort så jag får komma hem och ta mig en lur😃Ska handla lite mat i dag, kylen ropar att det ekar. Å middag vill jag ju ha.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
2

God morgon! Dags att jobba idag igen ja. Känns härligt att få göra det och tacksamt med en ekonomi därav. Hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Amandla
2

"Tårna rinner" läste jag 😮😂Tur att det var fel 😉

Jag ska träffa min ledsagarperson idag, och så fortsätter jag fundera över pudelpojkar eftersom det närmar sig parning för Pixies del.

Pagan
2

hahaha nä tårna sitter kvar. Himla trött dag i dag. Nåväl jag fick både jobbat, handlat, lagat mat och slappat lite så nu är jag i mitt esse. Fast jag hoppas jag är lite klokare i kväll och inte sätter på ett avsnitt till bara för att det är så spännande😃

Sajtvärd Tarot

Tarotstollan
2

Ösregn hela dagen, att det kan växla så från dag till dag!

Suttit och gått igenom mina räkningar och skrivit en del, varför kan de inte skicka ut dem i tid så allt kan göras klart när pengarna är inne på kontot?🤔 Alla räkningar ute hos folk senast den 15:onde och betalas sista dagen i varje månad! Perfekt!😉
Annars bara lugnt!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Pagan
2

Ja det hade inte varit fel. Å alla dessa som har 10 dagar på sig bara🤓

Sajtvärd Tarot