Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trÄdhÀlsningargratulationerpresentationer
LĂ€st 582 ggr
Pagan
1

Godmorgon 11 februari

Godmorgon🙂

Hoppas Ni haft en skön natt och goa drömmar. Jag glömde min dröm dĂ„ jag stĂ€ngt av klockan. Att man inte lĂ€r sig ligga kvar och filosofera lite. 

Idag Àr det jobba som vanligt. Lov hÀr i min del av vÀrlden. Inte nÄgot vidare sportlovsvÀder. Regn och ett par plusgrader.

Har lovat Ă„ka och hjĂ€lpa en slĂ€kting i GBG efter jobbet. Just nu kĂ€nns det mindre inspirerande. 

Japan har nationaldag i dag.

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

[Sol69]
1

God lunch pÄ er!

Ser att allt har kommit i sin gilla gĂ„ng igen.. MorgontrĂ„den Ă€r tillbaka med Pagan. Hoppas att du har haft det bra.đŸ€”I alla fall skönt att komma bort ibland. 😃

SjĂ€lv sitter jag och Ă€r allmĂ€nt hĂ€ngig med feber och Uvi. TĂ€nkte för mig sjĂ€lv i mitt stilla sinne hade de inte kunnat valt en vanlig förkylning för att rensa ur gammal skit ur kroppen. Men tydligen tyckte de dĂ€r uppe att detta va det bĂ€sta sĂ€ttet 😃SĂ„ de Ă€r ju bara att gilla lĂ€get 😎

Önskar er alla en bra dag đŸ€—

Pagan
1

LÄter ju mindre trevligt Sol. Hoppas du kryar pÄ dig snabbt!!!

HĂ€r Ă€r jag nyss hemkommen. SÄÄ trött. Mörkerseendet Ă€r sĂ€mre i dagslĂ€get och jag gillar inte att köra i mörker. Fler möten pĂ„ stora vĂ€gen ocksĂ„. Men nu ska jag ta mig nĂ„t att Ă€ta, duscha och sedan lĂ€gga mig och se pĂ„ TV. Risken finns att jag somnar tidigt🙂

Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad

SajtvÀrd Tarot

Tarotstollan
1

Lugna gatan hĂ€r. Jag och promenadkompisen var uppe och "minglade" pĂ„ det nya stĂ€llet nu i kvĂ€ll. Det var som förra tisdagen bara vi tre och diskutchioner om alla möjliga Ă€mnen. Det Ă€r lite trĂ„kigt men vĂ€ntat eftersom det Ă€r sĂ„ nytt att de börjat med det hĂ€r. Det var skönt vĂ€der att promenera i + 3 och uppehĂ„ll.

Krya pĂ„ dig Sol!🎈

IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!

[Sol69]
1

Tack det tar vĂ€l sin tid innan det gĂ„r över. Det Ă€r första gĂ„ngen jag har rĂ„kat ut för elĂ€ndet.. Men det Ă€r trĂ„kigt att behöva ha feber och kĂ€nna sig trött 😮