Godmorgon 11 februari
Godmorgonđ
Hoppas Ni haft en skön natt och goa drömmar. Jag glömde min dröm dÄ jag stÀngt av klockan. Att man inte lÀr sig ligga kvar och filosofera lite.
Idag Àr det jobba som vanligt. Lov hÀr i min del av vÀrlden. Inte nÄgot vidare sportlovsvÀder. Regn och ett par plusgrader.
Har lovat Äka och hjÀlpa en slÀkting i GBG efter jobbet. Just nu kÀnns det mindre inspirerande.
Japan har nationaldag i dag.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
God lunch pÄ er!
Ser att allt har kommit i sin gilla gĂ„ng igen.. MorgontrĂ„den Ă€r tillbaka med Pagan. Hoppas att du har haft det bra.đ€I alla fall skönt att komma bort ibland. đ
SjĂ€lv sitter jag och Ă€r allmĂ€nt hĂ€ngig med feber och Uvi. TĂ€nkte för mig sjĂ€lv i mitt stilla sinne hade de inte kunnat valt en vanlig förkylning för att rensa ur gammal skit ur kroppen. Men tydligen tyckte de dĂ€r uppe att detta va det bĂ€sta sĂ€ttet đSĂ„ de Ă€r ju bara att gilla lĂ€get đ
Ănskar er alla en bra dag đ€

LÄter ju mindre trevligt Sol. Hoppas du kryar pÄ dig snabbt!!!
HĂ€r Ă€r jag nyss hemkommen. SÄÄ trött. Mörkerseendet Ă€r sĂ€mre i dagslĂ€get och jag gillar inte att köra i mörker. Fler möten pĂ„ stora vĂ€gen ocksĂ„. Men nu ska jag ta mig nĂ„t att Ă€ta, duscha och sedan lĂ€gga mig och se pĂ„ TV. Risken finns att jag somnar tidigtđ
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
Lugna gatan hÀr. Jag och promenadkompisen var uppe och "minglade" pÄ det nya stÀllet nu i kvÀll. Det var som förra tisdagen bara vi tre och diskutchioner om alla möjliga Àmnen. Det Àr lite trÄkigt men vÀntat eftersom det Àr sÄ nytt att de börjat med det hÀr. Det var skönt vÀder att promenera i + 3 och uppehÄll.
Krya pĂ„ dig Sol!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Tack det tar vĂ€l sin tid innan det gĂ„r över. Det Ă€r första gĂ„ngen jag har rĂ„kat ut för elĂ€ndet.. Men det Ă€r trĂ„kigt att behöva ha feber och kĂ€nna sig trött đŽ