Godmorgon 10 februari
Godmorgon mĂ„ndagđ
Japp sÄ var jag tillbaka igen. Har haft en skön vecka i Turkiet. VÄr dÀr och helt sagolikt ljus. Vi har ju inte varit sÄ bortskÀmda med sol sÄ det var himmelskt. men nu Àr jag tillbaka i blötan igen. HÀr Àr det regnigt och kanske nÄgon plusgrad sÄ jag slipper skrapa rutorna pÄ bilen.
Blir till att handla lite mat efter jobbet i dag, annars har jag inga större planer.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
God morgon alla! VĂ€lkommen hem Pagan. Ja hĂ€r Ă€r slaskigt⊠Ush. Sista veckan jag Ă€r pĂ„ dagis, skönt pĂ„ sitt sĂ€tt Ă€ven om det gĂ„tt vĂ€ldigt fort det hĂ€r vicket. Ănskar er alla en skön dag och vecka!
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Morning! VĂ€lkommen hem, Pagan đHĂ€r Ă€r knappt slaskigt ens lĂ€ngre, det Ă€r bara snö kvar pĂ„ grĂ€smattorna. GĂ€rna för mig, avskyr slask och halka. Om det bara kunde bli lite varmare ocksÄ⊠âïž
VĂ€lkommen hem Pagan!đș
Du skickade hem lite vÀrme mÀrker jag eftersom vi hÀr i trakterna haft ca + 3 under hela veckan som gick!
Idag har det varit mulet och regn.
Har inte gjort sÄ mycket, hÄller pÄ och lagar lite olika matrÀtter samtidigt sÄ det gÀller att komma ihÄg vart sockret skall och saltet hamnar i sin rÀtta gryta!
HÄller samtidigt pÄ att titta pÄ " Det OkÀnda"!
Det verkar som Jörgen fĂ„tt tag pĂ„ en vĂ€ldigt jobbig ande man. SpĂ€nnande i dag!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!