Godmorgon 6 Februari
Godmorgon på er. Hoppas ni har det bra.
Jag sitter nergosad i soffan in med den ena katten och laptopen i knät. Det är trångt och lite sådär halvkrångligt att skriva.
Sonen är på förskolan för första gången denna veckan. -magsjuka from hell. Det känns underbart att bara kunna slappna av tills jag behöver hämta honom igen. Därför tänkte jag fixa en kopp te, en macka från konditoriet och sedan ta ett varmt långt bubbelbad.
Ha en bra dag alla ^^
-
Godmorgon! 🙂Usch och fy för magsjuka, det vill jag aldrig mer ha 🤐Rättar mig själv genast och skriver istället: jag är frisk och stark 😉
Mulet och regn + 3 C. Kan undra var vintern tog vägen? Fast det är skönt att den lyser med sin frånvaro men lite rädd att när/om den väl kommer tillbaka kan det ske med ett fruktansvärt oväder!
Slappardag som det oftast är hos mig, tog ett långt varmt bad och passade på att läsa lite grand. Gick sen ut och träffade min kompis nere på "shopen", köpte en liten ängel den sista av sin sort som fanns kvar!
Har redan ett par stycken av dem sen innan, så jag tyckte det var synd att den var ensam kvar och inte skulle behöva följa med i flytten!😉
Sen gick vi och fikade, jag "klämde" i mig en "White Lady" bakelse, som om jeansen inte redan stramar betänkligt över mage och bak!😇
Nåväl, något får man ju unna sig en sådan här gråmulen dag!😃
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!