Godmorgon onsdag 29 januari
Godmorgon
Grattis till alla Diana som har namnsdag i dagđ
Lite brÄdis i dag. Det har snöat som attan igen och jag fÄr skotta innan jag kan ta mig till jobbet.
Hoppas Ni fÄr en skön dag och att solen visar sig lite. Har varit lite snÄlt pÄ den fronten ett tag.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
God morgon. Lillördag, sÄ ta nÄgot extra till bÄde fika och lunch vet ja! SjÀlv ska jag masa mig upp och ivÀg till jobbet. Onsdagar Àr bra dagar, slutar 14:) Ha en skön dag tarotlöööövers!
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
TĂ€nkte bara hoppa in och sĂ€ga ej innan jag far till jobbet đ
SĂ„ nu har jag i alla fall hunnit med det.. Energin Ă€r vĂ€l inte pĂ„ topp Ă€n.. Efter allt jobb och alla sjukdomar.. Men det artar sig i alla fall⊠đ
HÀr har snöat hela natten och det har hÄllit pÄ tidvis idag ocksÄ!
Idag levererades ocksÄ min nya tv, trodde jag skulle vara glad nu i kvÀll och kunna sitta och titta pÄ den!
Icke sa Nicke, de var hĂ€r i 2 timmar, utav det höll de pĂ„ i 1œ timma och försöka stĂ€lla in alla kanaler. Ett fĂ„tal fick de in men vad hjĂ€lper det med 5 st. nĂ€r det skall vara 18! Till slut Ă„kte de hĂ€r i frĂ„n och sa att de inte kunde göra mer för de hade ingen aning hur man skulle göra!đ
Jag ringde till ComHem och satt och pratade med en tjej i över en timma, hon kunde inte göra nĂ„gonting heller!đ
SÄ jag och min kompis gick tillbaka till den affÀren jag hade köpt tvn i och förklarade vad som hÀnt. De kunde ge mig en förklaring av vad som troligtvis var felet men de var vÀldigt "irriterade" pÄ montörerna för som de sa "man gör inte pÄ det viset", "antingen ringer man till oss och frÄgar vad som Àr fel" eller " sÄ kommer man hit och tar reda pÄ hur man gör och sÄ fÄr man Äka tillbaka till kunden och installera rÀtt"! SÄ i morgon skulle affÀren ringa till montörerna och ta reda pÄ varför de gjorde pÄ detta viset och sen skulle de höra av sig till mig!
Det Ă€r tur att datan fungerar i alla fall!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Bra att du stod pÄ dig, Stollan! Tekniska saker kan man ju bli tokig pÄ nÀr de inte fungerar som de Àr menade att göra.
Jag har badat och klippt liten Bella ikvĂ€ll, tror hennes matte kommer imorgon och hĂ€mtar henne. Hon har varit i Thailand och gosat sig, jag Ă€r en smula avundsjuk âïž
Stollan bra att du sa ifrÄn! Amandla, förstÄr dig. Vore dig mer Àn vÀl vÀrt!
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Gulliga du, Skogis â€ïž
Kan upplysa damerna om att "bra tjej" reder sig sjĂ€lv! đđ
Alla kanaler Ă€r nu instĂ€llda!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
đđâš