Godmorgon fredag
GĂ€sp!!đŽ
Det Ă€r fredag och tur Ă€r vĂ€l det. Jag har sovit som en stock och det var svĂ„rt att komma ur bingen i dag. SÄÄÄÄ varmt och gott! Drömt en massa ocksĂ„. Inte för att jag just nu kommer ihĂ„g sĂ„ mycket, men jag vet att jag var pĂ„ date med Mick Jagger fram pĂ„ smĂ„timmarnađMen han var gammal och skröplig och kunde ju inte ens dansa.
Jobb och sedan hem och göra pannbiff. Har fÄtt en bestÀllning frÄn ynglen. Pannbiff, sÄs, potatis, lök och lingon sÄ lyder ordern. BÀst att lyda dÄ. SÄ blir alla glada.
Hoppas Ni sovit gott och att dagen blir skön.
Om du tror att du vet allt, Àr du dÄligt underrÀttad
SajtvÀrd Tarot
Godmorgon. Sitter pÄ jobbet med första muggen kaffe. :-D önskar alla en skön fredag. Pagan nÀr serveras middagen? Kommer absolut. Lol kram Isa
*Du föddes vild. LĂ„t ingen tĂ€mja dig. *đđ»
God morgon. Pagan ja nÀr Àr det middag? Jag tar med mig rÄrörda lingon;) Isa, hÀll i dig lite till och ha en bra dag pÄ jobbet. Har ocksÄ sovit som en stock, hörde inte ens förstÄs feberyrande⊠Blir en heldag i soffan för oss tvÄ idag. Hoppas ni alla fÄr en fin dag!
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Pagan jag tar kvasten. Landar förr Àn du anar ;)
/ Skogshumblan
Medarbetare pÄ tarot och healing.
"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.
Pannbiff, vad gott det lĂ„ter!đ€€ HĂ€r har jag precis slĂ€ngt in en köpt djupfryst lasagne i ugnen!
HĂ€r har det varit tvĂ€ttdag och det var rena frysen dĂ€r nere i tvĂ€ttstugan, Ă€ndĂ„ hade en av grannarna tvĂ€ttat innan mig och torktumlaren var i full gĂ„ng nĂ€r jag kom ner, MEN INGEN VĂRME!
Jag vet att jag tjatatar om att jag fryser men eftersom jag fĂ„r kramp i ryggen nĂ€r jag fryser och har svĂ„rt att kunna gĂ„ och allt annat som det för med sig, sĂ„ VILL jag gnĂ€lla och tjata!đđ
Efter det sĂ„ var jag tvungen att gĂ„ ut och slĂ€nga pĂ„ rĂ€kningarna och dĂ„ passade jag pĂ„ att handla lite mat med. Löste ocksĂ„ in en "storvinst" pĂ„ hela 30 kr, tog ny lott och vannâŠ..ingenting!đ
VÀntar nu pÄ att lasagnen skall bli klar sÄ jag fÄr Àta, under tiden fÄr jag roa mig mer er (vilket jag gÀrna gör) och titta pÄ tv.
Det Ă€r ju nĂ„gra spĂ€nningsfilmer nu i kvĂ€ll / natt "Twister", "The day after tomorrow" och senare "True lies", tyvĂ€rr har jag sett alla 3 flera gĂ„nger men vad skall jag göra?! Eventuellt tar jag mig ett varmt lĂ„ngbad innan jag kryper ner i en nybĂ€ddad sĂ€ng!đ
MĂ„ste bara plocka in sĂ€ngklĂ€derna frĂ„n balkongen, annars kvittar det nog med det varma badet!đ„¶
Ha en bra fredagkvĂ€ll!đș
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!
Stollan, gĂ„ in pĂ„ http://www.swefilmer.com/index.html istĂ€llet, dĂ€r finns mĂ€ngder med bra filmer och tv-serier đAlldeles gratis och man laddar inte ner nĂ„got. Ibland vill de att man registrerar sig, det verkar helt slumpmĂ€ssigt (om man nu tror pĂ„ slumpen) för inloggningsrutan dyker upp med vĂ€ldigt ojĂ€mna mellanrum. Det Ă€r enkelt att regga sig och kostar inte heller nĂ„got.
Ok, tack! Har ju sett pĂ„ sĂ„ mycket film och Ă€ven köper men jag skall kolla vid tillfĂ€lle. đ
Ser ju ocksĂ„ att det Ă€r serier som jag skall se, den nya "Ironside" och "The Originals" bĂ„da började ju förra veckan! Har inte hunnit fĂ„ in dem i hjĂ€rnan Ă€n, sĂ„ jag kom ihĂ„g det!đ
IgÄr gjorde jag ingenting och blev inte klar, sÄ jag fortsÀtter idag!