Tarot iFokus

Tarot

Etiketter: dagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 602 ggr
Pagan
1

Godmorgon torsdag 23 januari

Hej vad det går, redan torsdag! Hoppas natten varit god.

Jag vaknade innan klockan, men lyckades somna om. Sov vääääldigt tungt då klockan väl ringde. Letade i drömmen efter en dramaten för jag skulle tydligen handla massa mat, men jag hittade den inte. Bilen var okänd för mig och det tog tid innan jag fann bagageluckan😃

Idag ska jag jobba, sedan ska jag hjälpa dottern med lite grejer. Kan inte bära än, ryggen är inte riktigt ok än. Men lite nytta kan jag säkert göra ändå.

Hoppas Ni får en skön dag vad Ni än fyller den med.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

God morgon. Veckan snart slut, huj vad det går undan! Jag hoppas ni alla får en fin dag!

/ Skogshumblan

Medarbetare på tarot och healing.

"I am not what happens to me, I am what I choose to be" Carl Jung.

Skogshumblan
1

Blev att åka hem och lägga sig. Har magsjuka som går på jobbet och det var dags för mig att ha det nu tydligen. Var 4 år sedan sist så det kan vara dags nu :P

/ Skogshumblan

Pagan
1

Nä fy vad trist Skogis. Tror jag haft det en gång i hela mitt liv och det var jobbiga dagar. Kramar om🤗

Jag har haft en rätt bra dag i dag. jag känner att det ryggonda börjar ge med sig mer och mer. Men än vågar jag mig inte på några vidare aktiviteter. Men gott är det att kunna lyfta fötterna ordentligt igen. Å att kunna ta sig ur bilen😃

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

Har legat däckad hela dagen. Dotera kom hem från förskolan och var inte pigg. Tydligen har hon mått skumt idag också. Så tjejmaffian blir sjukmaffian :/ Maken går in helhjärtat för sjuklingsservice. Blir glass och pannkakor om en stund.

/ Skogshumblan

Pagan
1

Gött! Skönt att han fattar galoppen och sköter om lite.

Jag ska värma min middag från i går. Blev en massa och så himla smarrigt!! Thaikyckling. tror jag kan äta det flera dagar i rad

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

Ja ibland är han väldigt trög men när han väl fattar så ;)

/ Skogshumblan

Pagan
1

män från Mars du vet😉

Sajtvärd Tarot

Skogshumblan
1

Haha ja!

/ Skogshumblan

Tarotstollan
1

Har också varit risig i magen i ca 1½ dygn nu men tror snarare att det beror på starka kryddor och grädde! Mår bra för övrigt utom att jag fryser så 😈, jag hatar att det är så kallt inne och att ventilerna drar så!
Skulle gått ut med min promenadkompis idag men fick ställa in då jag inte vågade gå ut p. g. av magen!😉

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!