18 Januari
God morgon!
Nu har vi verkligen fått snö här.. det snörar ju var och varannan dag..Det ser inte ut att bli något slut på eländet. 
Det som är tråkigt för min del är att det påverkar mitt jobb. Det blir tuffare att jobba när man får traska runt istället för att cykla och allt tar ju längre tid. Men jag cyklar inte när det är sånt här våder ute. Vill gärna leva efter en dag på jobbet och inte halka omkull. 
Men man är ju helt slut efter en dag på jobbet och man sitter och glor och man orkar inte vara så aktiv som man vill 
Men det blir väl bättre vad det lider och man får mera energi över till annat.. Påverkar era jobb av vintervädret 
Önskar er alla en underbar lördag och helg.. 

Nope, jag är inte väderstyrd på samma sätt Sol. Jobbigt! trist att det sedan påverkar din fritid.
Idag ska jag köra runt och bära grejer. Det ser jag inte direkt framemot. folk anpassar ju inte farten efter väglaget. i afton ska jag bara vara. Inga direkta planer. Å det är ju himla najs.🙂
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Jag har varit med min kontaktperson på en återbruksaffär i stan, där har de en servering också så vi fikade. Kaffe och jättegod hembakad bulle för 17 kr, som hittat. Som underhållning fanns det en farbror med elorgel, han spelade sånt som "Leende guldbruna ögon" och hawaii-musik, elvislåtar osv. Min kontaktis diggade men inte jag… 🤐