Tarot iFokus

Tarot

Etiketterdagens-trådhälsningargratulationerpresentationer
Läst 862 ggr
Pagan
2

Godmorgon 10 januari

Godmorgon godmorgon

10 januari redan! och fredag!! Härligt.

Denna veckan har varit himla lång och då började u veckan med ytterligare en ledig dag. Så gott att vara ledig imon.🙂Inga större planer för dagen. Först jobba sedan får jag se.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Amandla
2

Morning! Här är det hela en minusgrad och sol, ingen snö i sikte ännu men den lär komma. Jag ska träffa min ledsagarperson idag, det är tre veckor sen senast.

[Sol69]
2

God dagens på er alla!

Här har jag varit ute en sväng redan. Det har kommit lite snöblandat regn i natt. Men än så är det mera regn som hänger i luften. Så får väl se framåt kvällen om det brakar lös.. 🤔

Idag blir det att ta det lugnt och fixa och dona lite hemma och ladda upp sig inför helgens jobb.. För då blir det ju ingen rast och ingen vila.

Önskar er alla en trevlig fredag 🤗

[NeferNefer]
2

God eftermiddag. Jag har tagit en skön promenad och nu tar jag det lite lugnt. Underbara fredag, Fredliga Fredag … ❤️

Tarotstollan
2

Här var det tvättdag, tråkigt men nödvändigt.
Har faktiskt sett solen idag i hela 30 min!☀️Det var medan jag hängde ut madrass, täcke och kuddar på luftning. De hänger ute på balkongen ännu, det brukar bli att jag tar in det strax innan jag skall lägga mig och då är det "ganska" kyligt att krypa ner!😉😃

Annars inte mycket nytt, var ute en sväng och köpte lite matvaror inför helgen, det var uppehåll och + 0,4. Ingen snö ännu i sikte i alla fall!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!